Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Virton - Lierse K. [12-12-2021]
Komende zondag sluiten we de speeldag af met de verste verplaatsing van 't land naar Virton. Ik verwacht weinig supporters en een moeilijke match met veel strijd. Het is dé moment om Virton een mokerslag uit te delen en ze op 8 punten te zetten. Daarmee kunnen we terug iets rustiger ademhalen.
Re: Virton - Lierse K. [12-12-2021]
We gaan dat gewoon fixen. Ik heb hier vreemd genoeg dan weer een goed gevoel bij.
Allez, geen bezoekende supporters meer tot einde dit jaar omdat een paar idioten op Beerschot en Standard het verpesten.
Klote he.. Het enige dat meevalt is dat dit denk ik de match is waarom we het minste supporters meepakken van 't heel seizoen. Ook jammer dat er geen volk gaat zijn van RWDM de week erop. Enige club die nog wat supporters meepakt.
Miljaar, had al verlof gepakt voor deze. 
Swat, komt goed uit met de formule 1 nu!
Moeilijke match alvast op een moeilijk veld wss. Zou met Yagan/Naessens starten, die laten me een goeie indruk en gevechtslust zien wat we zeker gaan nodig hebben.

Swat, komt goed uit met de formule 1 nu!
Moeilijke match alvast op een moeilijk veld wss. Zou met Yagan/Naessens starten, die laten me een goeie indruk en gevechtslust zien wat we zeker gaan nodig hebben.
Maar ga je Yagan dan zetten ipv Schouterden die gescoord heeft? Geeft ook een raar signaal.
-
Ik zou graag terug de 433 zien. Yagan of Schouterden maakt me niet zoveel uit. Beiden mogen aardig wat minuten krijgen.
Laes mag wat mij betreft ook terug zijn minuten krijgen.
Laes mag wat mij betreft ook terug zijn minuten krijgen.
Laat naesens maar invallen.hakim heeft zijn niveau terug beet !