2 ... als ze dit nog overleven zou grote stunt zijn. Oostende wint ook. Sering verliest wel maar als die zo blijven spelen gaan die nog wel punten halen.ozzy105 wrote: Sat Dec 04, 2021 8:23 pm KVK-Cercle Brugge 0-2 morgen de Ratten weer zwaar onder druk in de derby tegen Antwerp.
Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ben eens benieuwd naar de derby. Tof dat het met publiek mag; is toch een heel ander gegeven zo. Hoewel Lamkel Zé die in een lege tribune gaat zitten toch ook geen verkeerd beeld wasCarlke wrote: Sun Dec 05, 2021 8:43 am2 ... als ze dit nog overleven zou grote stunt zijn. Oostende wint ook. Sering verliest wel maar als die zo blijven spelen gaan die nog wel punten halen.ozzy105 wrote: Sat Dec 04, 2021 8:23 pm KVK-Cercle Brugge 0-2 morgen de Ratten weer zwaar onder druk in de derby tegen Antwerp.
Feest op het kiel..
Zo, woelige avond op de Belgische velden. Zo gaat men zich toch in de voet schieten.
- Justhomuch
Volgend weekend geen supporters meer let op men woordenKRKN wrote: Sun Dec 05, 2021 11:37 pm Zo, woelige avond op de Belgische velden. Zo gaat men zich toch in de voet schieten.
Wij komen áltijd terug!
Dat zou een extra overlegcomité betekenen denk ik. Lijkt me straf.Justhomuch wrote: Mon Dec 06, 2021 8:48 amVolgend weekend geen supporters meer let op men woordenKRKN wrote: Sun Dec 05, 2021 11:37 pm Zo, woelige avond op de Belgische velden. Zo gaat men zich toch in de voet schieten.
- Justhomuch
Pro League kan dit ook zelf beslissen denk ik? Om hun "imago" op te krikken.KRKN wrote: Mon Dec 06, 2021 9:17 amDat zou een extra overlegcomité betekenen denk ik. Lijkt me straf.Justhomuch wrote: Mon Dec 06, 2021 8:48 amVolgend weekend geen supporters meer let op men woordenKRKN wrote: Sun Dec 05, 2021 11:37 pm Zo, woelige avond op de Belgische velden. Zo gaat men zich toch in de voet schieten.
Wij komen áltijd terug!
Standard sluit in ieder geval tijdelijk een tribune af.
Hebben ze dus zo net gedaan. Geen bezoekende supporters meer tot einde dit jaar…..Justhomuch wrote: Mon Dec 06, 2021 11:21 amPro League kan dit ook zelf beslissen denk ik? Om hun "imago" op te krikken.KRKN wrote: Mon Dec 06, 2021 9:17 amDat zou een extra overlegcomité betekenen denk ik. Lijkt me straf.
Dankjewel aan die idioten op Beerschot en Standard.
-
Vergaaneglorie
Brommeke kan het gaan schudden bij RGenk, Vanderhaege zal wel overpakken zeker.