Lierse K. - Lommel [05-12-2021]
Re: Lierse K. - Lommel [05-12-2021]
Kat en muis...
1-1 prachtgoal onvrrdiend!!!
Speler die zo een prachtgoal maakt en niet gelukkig is Nils Schouterden zijn reactie zegt alles! TVI moet buiten zo snel mogelijk!
Bon, rusten dus.
Wat is me dat allemaal seg ? Lierse speelt als een bende stijve gepensioneerden tegen een Lommel dat 1 op 15 behaalde en wel fris voetbal kan op de mat brengen. Verdiend 0-1 achter gekomen en de rest van de eerste helft hopeloos blijven krasselen, tot Schouterden een ingeving had en knap gelijk maakt.
Ik vraag me af ze pas gaan ingrijpen als het te laat is. Want laat ons eerlijk zijn, de positie van TVI kan op deze manier toch niet onaantastbaar blijven ?
Deze kern verdiend echt een betere trainer, iemand met meer taktische bagage. Ik weet dat er figuren rondlopen op dit forum die TVI blijven verdedigen met een hoop zinloze argumenten, maar het is tijd om in te grijpen en er nog iets van proberen te maken.
Ik hoop echt dat ze me de tweede helft verbazen en nog winnen, maar mijn conclusie zal dezelfde blijven : TVI out.
Wat is me dat allemaal seg ? Lierse speelt als een bende stijve gepensioneerden tegen een Lommel dat 1 op 15 behaalde en wel fris voetbal kan op de mat brengen. Verdiend 0-1 achter gekomen en de rest van de eerste helft hopeloos blijven krasselen, tot Schouterden een ingeving had en knap gelijk maakt.
Ik vraag me af ze pas gaan ingrijpen als het te laat is. Want laat ons eerlijk zijn, de positie van TVI kan op deze manier toch niet onaantastbaar blijven ?
Deze kern verdiend echt een betere trainer, iemand met meer taktische bagage. Ik weet dat er figuren rondlopen op dit forum die TVI blijven verdedigen met een hoop zinloze argumenten, maar het is tijd om in te grijpen en er nog iets van proberen te maken.
Ik hoop echt dat ze me de tweede helft verbazen en nog winnen, maar mijn conclusie zal dezelfde blijven : TVI out.
Formerly known as Lisp-boy
Helemaal eens met je post, ook ik heb VI lang verdedigt. Vorig seizoen moest hij het doen met spelers die top 4 in 1ste Amateurs konden spelen maar dit seizoen met zulke kern? Ok LK heeft tot hiertoe weinig te weinig loon naar werken gekregen maar dan nog... Wisselt nooit of te laat enz neen Lisp-Boy je hebt al een jaar gelijk eerlijk is eerlijk!Lisp-boy wrote: ↑Sun Dec 05, 2021 8:57 pmBon, rusten dus.
Ik hoop echt dat ze de tweede helft de pannen van het dak spelen en nog winnen, maar mijn conclusie zal dezelfde blijven : TVI out.
Bitsi is weer nergens idem Poelmans en nog enkelen waarom vervangt dien kerel nu niet? Wat meer agressie enz?
1-2 vooruitspelen heeft VI nog nooit van gehoord de schijtbroek. Dien is nog er dan Rocky Peeters zegt ook alles. Hopelijk ontslag deze week!
Wat ik me ook afvraag is wat voor een nutteloze spits Jens Naessens zich wel niet moet voelen als je konstant op de bank moet blijven voor zoiets als Abdallah. Is dat eigenlijk wel een spits die Abdallah, zijn we daar wel zeker van ?
Je speelt met tien, met Abdallah in de spits. Die gast speelt minstens een niveau te hoog.
Je speelt met tien, met Abdallah in de spits. Die gast speelt minstens een niveau te hoog.
Formerly known as Lisp-boy
Ik zie vooral dat TVI geen enkele speler beter maakt.
De mossel gaat eindelijk vervangen, wat risico nemen na 70 minuten lol...