1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Inderdaad. Gewoon zelf winnen en niet denken aan de rest.
En toch kan ik het niet laten om te blijven tellen!

Ik gok: nog 9/9 thuis tegen Chatelet, Geel en Heist en nog 8/12 tegen R-B, Thes, Club Luik en RWDM.
En dan alles en alleman oemveir in de eindronde?!
Denk als de eindronde wordt bereikt ….mmarinus wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 5:19 pmInderdaad. Gewoon zelf winnen en niet denken aan de rest.
En toch kan ik het niet laten om te blijven tellen!![]()
Ik gok: nog 9/9 thuis tegen Chatelet, Geel en Heist en nog 8/12 tegen R-B, Thes, Club Luik en RWDM.
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik de noodzaak zie van dit seizoen de promotie te pakken. Als KV er volgend jaar bijkomt, en die geruchten nemen alsmaar toe.. dan is volgend jaar een maat voor niks.
Met die resultaten zouden we er inderdaad bij moeten zijn. Ben ook eens benieuwd naar die match tegen Thes. Hun voorsprong in punten blijft sjiek, vind ik, ook na het nieuws over hun licentie. Slikken ook wel wat goals, maar die gaan onze verdediging toch pijn doen denk ik.ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 9:49 pmDenk als de eindronde wordt bereikt ….mmarinus wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 5:19 pmInderdaad. Gewoon zelf winnen en niet denken aan de rest.
En toch kan ik het niet laten om te blijven tellen!![]()
Tja maar Flor wie gaat er overblijven van die kern? De beteren zullen ophoepelen enkel de oudjes met alle respect voor De Witte-Matthys-De Camargo zullen overblijven! De club zal bijna vanaf nul moeten herbeginnen een degradatie zou niet alleen sportief maar ook een financiele ramp zijn weg tv-gelden, weg de betere spelers .. bij LK staat er wel al een flinke basis er hoeft echt niet veel meer bij te komen voor de oppergaai. Maar toch heb ik het vermoeden het aanvoelen wanneer de eindronde wordt bereikt het wel ééns prijs zou kunnen zijn!
Daar ga je toch van verschieten denk ik. Hun budget is een veelvoud van dat van LK, ook na degradatie. Iets wat ik tussen de lijnen ook lees in het interview met US.ozzy105 wrote: ↑Tue Mar 05, 2019 9:34 amTja maar Flor wie gaat er overblijven van die kern? De beteren zullen ophoepelen enkel de oudjes met alle respect voor De Witte-Matthys-De Camargo zullen overblijven! De club zal bijna vanaf nul moeten herbeginnen een degradatie zou niet alleen sportief maar ook een financiele ramp zijn weg tv-gelden, weg de betere spelers .. bij LK staat er wel al een flinke basis er hoeft echt niet veel meer bij te komen voor de oppergaai. Maar toch heb ik het vermoeden het aanvoelen wanneer de eindronde wordt bereikt het wel ééns prijs zou kunnen zijn!
Zouden we binnen een paar weken al geen nieuws over licenties krijgen?
Virton-Dessel 0-0 en RWDM-Deinze 0-2 Deinze wordt te kloppen ploeg! Winst morgen in Boom is een must om de kloof op 3 punten te houden!!!