Lierse K - Westerlo [20-11-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Eric
Re: Lierse K - Westerlo [20-11-2021]

Post by Eric » Sun Nov 21, 2021 2:15 pm

Carlke wrote:
Sun Nov 21, 2021 1:24 pm
Heb het even laten bezinken ! Hier mijn analyse. Westerlo is een ploeg dat een reeks te laag speelt. Plus het is derby die je graag wint dus staan ze nog eens wat scherper, dan moet je al veel geluk hebben wil je iets rapen.moet wel zeggen ondanks het overwicht van Westerlo kregen ze ook weinig kansen, de eerste was bingo. Dan kom je 2 de helft op veld en heb je geluk dat Westerlo dot van kans laat liggen.dan dreigen we wat , maar waarom zo aan 2 de helft starten heel boulevard open zetten bij 0-1.counter en fout Jarno en 0-2.. als gevolg 1-5. Cijfers wel overdreven vind ik. Trainer schuldig beetje ver gezocht. De schrijver verdiende eens te starten, Hakim was weken niks. Moet wel zeggen dat hij nu scherp in kwam, zal het begrepen hebben hopelijk..degradatie.als je met 8ploegen bent is heel jaar stress voor een 4 tal ploegen waar wij bij horen. Ozzy plaats 2 waar jij soms van droomt haal je nooit met deze verdediging. Ook niet met andere trainer. Trouwens zoek maar een andere, iemand met weinig budjet moet werken, niet te veel mag verdienen, en alleen met Belgische spelers mag werken. Zijn er niet veel voor te vinden.
Ik sluit me aan bij je analyse. Ik vond het zeker niet onlogisch om Jens eens te laten starten, maar Hakim viel wel echt goed in vond ik. Ook nog vertrouwen van de nationale ploeg gok ik? Laat die maar knallen tegen Westerlo. Yagan zal ook wel terugkeren gok ik.

De rug rechten, en tonen dat dit maar een 'off day' was zeker? Ik reken op u Carlke om onze troepen op verplaatsing naar de overwinning te schreeuwen!

Lipser

Post by Lipser » Mon Nov 22, 2021 9:23 am

Net het wedstrijdinterview gehoord/gezien met onze trainer Op welke planeet leeft die eigenlijk? Ofwel zeg je dat de spelers het plan niet goed hebben uitgevoerd, ofwel trok het plan op geen kloten en moet je als trainer je verantwoordelijkheid nemen.
Zomaar stellen dat het in de eerste helft ook de andere kant had kunnen uitgaan - dan vraag ik me af of we naar dezelfde match hebben zitten kijken. De eerste helft hebben we met wat geluk een paar keer bijna aan de goal van Westerlo geraakt, maar voor de rest hebben we het spel moeten ondergaan (weliswaar met maar 1 echte kans voor Westerlo). Schouterden op de linksback en Maes als een soort linksvoor, dan moet je toch al serieus aan de paddo's gezeten hebben om daarmee af te komen. In de eerste helft was er ook geen wil om te voetballen of om druk op de bal te zetten. Onze verdedigende middenvelders plooiden veel te ver druk, De Schryver heeft geen bal geraakt - en zo kom je natuurlijk niet aan de goal van de tegenstander.
In het begin van de tweede helft mist Westerlo gelukkig nog een reuzenkans, of we hadden al helemaal niet moeten spreken over onze 5 minuten fantastische druk op de tegenstander (met een paar corners, maar zonder enige kans).
Nadien kinderlijk weggespeeld, een paar flatertjes en een scheidsrechter die ook nog zijn deel van de show moest opvoeren.

Nu goed, het is maar 1 match verloren, slechts 3 punten. Maar wel voor een supporterslegioen dat eindelijk nog eens in grote getalen aanwezig was. En dus vergeten om reclame te maken voor Lierse.

Eric

Post by Eric » Mon Nov 22, 2021 12:08 pm

Lipser wrote:
Mon Nov 22, 2021 9:23 am
Net het wedstrijdinterview gehoord/gezien met onze trainer Op welke planeet leeft die eigenlijk? Ofwel zeg je dat de spelers het plan niet goed hebben uitgevoerd, ofwel trok het plan op geen kloten en moet je als trainer je verantwoordelijkheid nemen.
Zomaar stellen dat het in de eerste helft ook de andere kant had kunnen uitgaan - dan vraag ik me af of we naar dezelfde match hebben zitten kijken. De eerste helft hebben we met wat geluk een paar keer bijna aan de goal van Westerlo geraakt, maar voor de rest hebben we het spel moeten ondergaan (weliswaar met maar 1 echte kans voor Westerlo). Schouterden op de linksback en Maes als een soort linksvoor, dan moet je toch al serieus aan de paddo's gezeten hebben om daarmee af te komen. In de eerste helft was er ook geen wil om te voetballen of om druk op de bal te zetten. Onze verdedigende middenvelders plooiden veel te ver druk, De Schryver heeft geen bal geraakt - en zo kom je natuurlijk niet aan de goal van de tegenstander.
In het begin van de tweede helft mist Westerlo gelukkig nog een reuzenkans, of we hadden al helemaal niet moeten spreken over onze 5 minuten fantastische druk op de tegenstander (met een paar corners, maar zonder enige kans).
Nadien kinderlijk weggespeeld, een paar flatertjes en een scheidsrechter die ook nog zijn deel van de show moest opvoeren.

Nu goed, het is maar 1 match verloren, slechts 3 punten. Maar wel voor een supporterslegioen dat eindelijk nog eens in grote getalen aanwezig was. En dus vergeten om reclame te maken voor Lierse.
Streng, maar niet onredelijk. TVI mag naar zichzelf kijken, maar een aantal spelers toch ook wel. Maes mag blij zijn dat hij geen rood pakt (en j'had heel veel balverlies). Schuer laat zich te vaak doen en Jarno gaat ook niet vrijuit.

Nee, de rug rechten is een must volgende week. Tijd om die tweede uitoverwinning binnen te halen.

Netzer

Post by Netzer » Mon Nov 22, 2021 7:29 pm

Als er ook maar IETS ambitie aanwezig is, dan wordt er uitgekeken naar verdedigende versterking.
Ik denk dat het nu ondertussen wel meer dan duidelijk is dat we centraal achterin een leider missen, een rustbrenger.
Ook vooraan zou er toch echt wel iets moeten bij komen.
Formerly known as Lisp-boy

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Nov 22, 2021 9:52 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Nov 22, 2021 7:29 pm
Als er ook maar IETS ambitie aanwezig is, dan wordt er uitgekeken naar verdedigende versterking.
Ik denk dat het nu ondertussen wel meer dan duidelijk is dat we centraal achterin een leider missen, een rustbrenger.
Denk wel dat er iets zal bijkomen, vooral in de verdediging idd.
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Wed Nov 24, 2021 12:19 pm

Justhomuch wrote:
Mon Nov 22, 2021 9:52 pm
Lisp-boy wrote:
Goh, dat weet ik nog zo niet. Voor de ambities die in het begin van het seizoen uitgesproken zijn staan we prima. Waarom zouden ze nog extra geld uitgeven? Ik speel even advocaat van de duivel he :P

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Nov 24, 2021 5:41 pm

Flor wrote:
Wed Nov 24, 2021 12:19 pm
Justhomuch wrote:
Lisp-boy wrote:
Goh, dat weet ik nog zo niet. Voor de ambities die in het begin van het seizoen uitgesproken zijn staan we prima. Waarom zouden ze nog extra geld uitgeven? Ik speel even advocaat van de duivel he :P
Omdat je de concurentie moet kunnen aan gaan, we staan ook niet gek ver verwijderd van een degradatieplaats.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Wed Nov 24, 2021 7:34 pm

Flor wrote:
Wed Nov 24, 2021 12:19 pm
Justhomuch wrote:
Lisp-boy wrote:
Idd, maar vergeet Dat we al veel geluk hebben gehad met blessures

Post Reply