Lierse K - Westerlo [20-11-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse K - Westerlo [20-11-2021]

Post by KRKN » Sun Nov 21, 2021 11:11 am

stakke wrote:
Sun Nov 21, 2021 11:09 am
Acht binnen op 2 wedstrijden. Auw! Juist nu er zoveel volk was. Beetje gericht versterken centraal vanachter in de winter msch. Vlg week is gillekens terug dat helpt ook al. Zwakke punten bijsturen en sterke behouden dat is bouwen aan een ploeg zeker? Dat geduld gaan we moeten hebben vrees ik.
Inderdaad. Schuermans.. Hoog cultgehalte, maar je slikt er wel veel goals mee. Ik ga blij zijn als we Jordy recupereren. Die voetbalt ook vele malen beter uit dan de Schuer. Met Van Acker terug een rijtje hoger moet het overwicht op het middenveld ook terug komen. We gaan het nodig hebben.

Flor

Post by Flor » Sun Nov 21, 2021 11:25 am

Een uitslag waarvoor de spelers zich diep moeten schamen. Ik verwacht een duidelijke reactie van hun.

Dat gezegd zijnde: geen man overboord. Moeskroen gaat wél voor de bijl moeten. Dat is vele malen belangrijker dan deze match.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Nov 21, 2021 12:04 pm

Zoals reeds gezegd, een ingecalculeerde nederlaag. Maar 1-5 maakt het toch wel pijnlijk. Dit Westerlo speelt los kampioen.

Verder over de keuzes van TVI, voor ons is het natuurlijk altijd gemakkelijk om zijn beslissingen te bekritiseren. Maar wij weten uiteraard niet wat er gebeurd op de trainingen, wie er kleine kwaaltjes heeft, wie er zoals Abdallah vermoeid is na een zware trip naar Afrika met zijn nationale ploeg...

Ook lang geleden dat er zo veel volk zat achter de goal. Wat me wel een beetje stoorde was dat het er vooral vol zat met ouders van jeugdspelers die duidelijk niet bepaald geïnteresseerd waren in de wedstrijd. Maar dat moet je er dan maar bijpakken zeker. ;)

Ik heb ook nog niet echt een goed gevoel bij Jarno De Smet. De enige match waar hij echt heeft getoond dat hij voor ons punten kan pakken was op Beveren, denk ik. Als er een speler één op één gaat met De Smet heb ik steeds het gevoel dat hij kansloos is. De twee doelpunten op Virton, RWDM en gisteren toch wel 2 doelpunten zijn hier de voorbeelden van.
Voor mij moet er niet meteen een nieuwe keeper komen. Het is nog maar zijn eerste seizoen als titularis in het profvoetbal, dus hij kan hierin zeker nog groeien.

Nog een werkpuntje voor de club: het ontbreken van vangnetten achter de goal en dat is nu toch al meerdere weken. Levensgevaarlijk tijdens de opwarming, zeker als er zo veel volk zit zoals gisteren. Als je zo een bal in je gezicht krijgt en zeker als kind, daar ben je even niet goed van.

Nu op naar een Moeskroen in vorm. Een match waar we zeker niet mogen verliezen. Het zal een stressvolle zondag worden!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Nov 21, 2021 12:12 pm

Nog een werkpuntje voor de club: het ontbreken van vangnetten achter de goal en dat is nu toch al meerdere weken. Levensgevaarlijk tijdens de opwarming, zeker als er zo veel volk zit zoals gisteren. Als je zo een bal in je gezicht krijgt en zeker als kind, daar ben je even niet goed van.
Ik heb dit ook een paar keer gedacht gisteren toen ik een bal richting die bengels zag vliegen
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Sun Nov 21, 2021 12:24 pm

Justhomuch wrote:
Sun Nov 21, 2021 12:12 pm
Ik heb dit ook een paar keer gedacht gisteren toen ik een bal richting die bengels zag vliegen
Nog nooit bij nagedacht, maar wel een terecht punt. Hadden we dat vroeger niet?

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Nov 21, 2021 12:43 pm

Laatste weekend van mijn 2 weken in België. Uiteraard ook dankzij gratis tickets gaan zien. Dit was geen reclame voor ons.
Ik ben ook wat vroeger vertrokken om sneller een trein te nemen.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Nov 21, 2021 12:51 pm

Flor wrote:
Sun Nov 21, 2021 12:24 pm
Justhomuch wrote:
Née, dat is storend tijdens de match netten voor je neus, dus GEEN netten plaatsen aub.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Nov 21, 2021 12:51 pm

Flor wrote:
Sun Nov 21, 2021 12:24 pm
Justhomuch wrote:
Het is sinds de thuismatch tegen RWDM, als ik me het goed herinner, dat die netten er niet meer hangen. Ik dacht toen dat ze er misschien nieuwe gingen hangen, maar dat duurt dan toch al een paar weken.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Nov 21, 2021 12:53 pm

stakke wrote:
Sun Nov 21, 2021 11:09 am
Acht binnen op 2 wedstrijden. Auw! Juist nu er zoveel volk was. Beetje gericht versterken centraal vanachter in de winter msch. Vlg week is gillekens terug dat helpt ook al. Zwakke punten bijsturen en sterke behouden dat is bouwen aan een ploeg zeker? Dat geduld gaan we moeten hebben vrees ik.
Hopelijk niet te laat.... Als je nu op Moeskroen verliest gaat het heel moeilijk worden met deze zwakke verdediging!

Carlke

Post by Carlke » Sun Nov 21, 2021 1:24 pm

Heb het even laten bezinken ! Hier mijn analyse. Westerlo is een ploeg dat een reeks te laag speelt. Plus het is derby die je graag wint dus staan ze nog eens wat scherper, dan moet je al veel geluk hebben wil je iets rapen.moet wel zeggen ondanks het overwicht van Westerlo kregen ze ook weinig kansen, de eerste was bingo. Dan kom je 2 de helft op veld en heb je geluk dat Westerlo dot van kans laat liggen.dan dreigen we wat , maar waarom zo aan 2 de helft starten heel boulevard open zetten bij 0-1.counter en fout Jarno en 0-2.. als gevolg 1-5. Cijfers wel overdreven vind ik. Trainer schuldig beetje ver gezocht. De schrijver verdiende eens te starten, Hakim was weken niks. Moet wel zeggen dat hij nu scherp in kwam, zal het begrepen hebben hopelijk..degradatie.als je met 8ploegen bent is heel jaar stress voor een 4 tal ploegen waar wij bij horen. Ozzy plaats 2 waar jij soms van droomt haal je nooit met deze verdediging. Ook niet met andere trainer. Trouwens zoek maar een andere, iemand met weinig budjet moet werken, niet te veel mag verdienen, en alleen met Belgische spelers mag werken. Zijn er niet veel voor te vinden.

Post Reply