Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Re: Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Dit was een zure.
2 mensen meegenomen naar de sjot, maar ik vrees dat ik ze lang niet zal kunnen overtuigen om terug mee te gaan.
2 mensen meegenomen naar de sjot, maar ik vrees dat ik ze lang niet zal kunnen overtuigen om terug mee te gaan.
Samenloop van omstandigheden hebben voor de 1-5 gezorgt. Dat je verliest geen schande maar 1-5? Op kap van de trainer en een zwakke leiding. Jammer dat er geen VAR is in 1B wordt hoog tijd overigens de 0-3 en de 0-4 hadden er niet gekomen twee geschenken voor Westerlo.
Ahja met een VAR hadden we gewonnen vandaag. Echt wat een achterlijk gezever post jij toch.
Post ik dit? Post samenloop van omstandigheden de 1-5...Wat heeft VI bezield om met Schouterden-Naessens en De Schrijver te starten? Naessens die nog een achterstand heeft na blessures en Schouterden-De Schrijver die weinig aan speelminuten kwamen enz... En dit tegen Westerlo dat betaal je altijd cash. Benieuwd welke elf hij volgende week weer de wei in zal sturen.Je start met je beste elf.
Enorm ontgoocheld, en dit over meerdere zaken., vooral omdat ik ook 2 mensen meehad die nog nooit op het lisp kwamen.
Onze opstelling trok op geen ******. TVI mag terecht de zwarte Piet krijgen, stond dan ook nog eens als een pattatenzak naast het plein. Schoolvoorbeeld was schouterden; haal je die erbij, dan zet je hem niet als linksback. Er zijn er voor minder voor verkrachting den bak in gedraaid.
Sfeer vandaag was ook doods. Ergens wel begrijpelijk gezien de eindscore, maar zelfs bij nog maar 0-1 was het muisstil. Nooit gedacht dat westerlo ons thuis ging komen wegzingen. Ik vond het publiek trouwens opvallend mild voor de spelers vandaag na affluiten.
Neen, geen zieltjes gewonnen vandaag. Hopelijk kan de nachtrust mijn ontgoocheling wat temperen.
Onze opstelling trok op geen ******. TVI mag terecht de zwarte Piet krijgen, stond dan ook nog eens als een pattatenzak naast het plein. Schoolvoorbeeld was schouterden; haal je die erbij, dan zet je hem niet als linksback. Er zijn er voor minder voor verkrachting den bak in gedraaid.
Sfeer vandaag was ook doods. Ergens wel begrijpelijk gezien de eindscore, maar zelfs bij nog maar 0-1 was het muisstil. Nooit gedacht dat westerlo ons thuis ging komen wegzingen. Ik vond het publiek trouwens opvallend mild voor de spelers vandaag na affluiten.
Neen, geen zieltjes gewonnen vandaag. Hopelijk kan de nachtrust mijn ontgoocheling wat temperen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hopelijk de beste elf volgende week en een reactie.
Goh qua sfeer: ik vond die hemels bij de opkomst. Verder niet vergeten dat je veel mensen had die anders nooit naar een match van Lierse komen he. Aan BT zal het in iedergeval niet gelegen hebben.Axassin wrote: ↑Sun Nov 21, 2021 12:27 amEnorm ontgoocheld, en dit over meerdere zaken., vooral omdat ik ook 2 mensen meehad die nog nooit op het lisp kwamen.
Neen, geen zieltjes gewonnen vandaag. Hopelijk kan de nachtrust mijn ontgoocheling wat temperen.![]()
En inderdaad: bijzonder vreemde opstelling. Ik hoop dat dit niet te makkelijk onder tafel geschoven wordt in de spelersgroep.
-
Waar ik me echt aan stoor zijn de mensen die na een overwinning roepen dat we gaan promoveren en na een nederlaag dat we gaan degraderen, en dat elke keer opnieuw. En dan altijd dat gekaffer op de trainer(s), die mannen werken een hele week met die ploeg, dan zullen die wel beter weten wie op te stellen zeker?
Westerlo was gewoon vele malen beter. Wat ik wel als probleem zie komen is dat alle ploegen ondertussen weten hoe ongelooflijk traag de schuer is en hier bewust op inspelen. Je ziet duidelijk dat als ze de verdediging van gisteren onder druk zetten, die het noorder wel eens durven verliezen.
Dat we met de Smet en Brughmans geen 2 Mike Vanhamels in huis hebben wisten we trouwens ook he. Jammer van Jarno zijn flater maar dan liever in een match die je toch verliest dan tegen bv Moeskroen volgende week. Die is nog steeds aan een beter seizoen bezig dan dat ik had gehoopt.
Westerlo was gewoon vele malen beter. Wat ik wel als probleem zie komen is dat alle ploegen ondertussen weten hoe ongelooflijk traag de schuer is en hier bewust op inspelen. Je ziet duidelijk dat als ze de verdediging van gisteren onder druk zetten, die het noorder wel eens durven verliezen.
Dat we met de Smet en Brughmans geen 2 Mike Vanhamels in huis hebben wisten we trouwens ook he. Jammer van Jarno zijn flater maar dan liever in een match die je toch verliest dan tegen bv Moeskroen volgende week. Die is nog steeds aan een beter seizoen bezig dan dat ik had gehoopt.
Mee eens. Al heb ik gisteren ook wel gefoeterd op TVI. Ik hoop dat er na de match dingen door de kleedkamer zijn gesmeten. Maar om nu aan zijn positie te twijfelen? Dat is echt sterk overdreven. Het is gewoon erg pijnlijk dat we net zo'n nederlaag slikken als ons stadion zo vol zit.KLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 21, 2021 10:35 amWaar ik me echt aan stoor zijn de mensen die na een overwinning roepen dat we gaan promoveren en na een nederlaag dat we gaan degraderen, en dat elke keer opnieuw. En dan altijd dat gekaffer op de trainer(s), die mannen werken een hele week met die ploeg, dan zullen die wel beter weten wie op te stellen zeker?
Ik deel je mening wat De Smet betreft. Ik was bijzonder ongerust toen hij onze nummer 1 werd, maar hij doet het wel beter dan ik verwacht had. Wie weet kan hij bij ons nog stappen zetten, al denk ik dat we op termijn misschien gaan moeten kijken naar iemand anders als we hoger willen mikken.
Bon: an sich calculeer je puntenverlies tegen Westerlo in. Het is vooral de manier waarop wat pijn doet. Tegen Moeskroen gaat het écht beter moeten, en dat gaat geen sinecure worden. Ze komen daar net op toerental.
Acht binnen op 2 wedstrijden. Auw! Juist nu er zoveel volk was. Beetje gericht versterken centraal vanachter in de winter msch. Vlg week is gillekens terug dat helpt ook al. Zwakke punten bijsturen en sterke behouden dat is bouwen aan een ploeg zeker? Dat geduld gaan we moeten hebben vrees ik.