Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Re: Lierse K - Westerlo [20-11-2021]
Ik maak me wel zorgen over de defensie, zeker zonder Gillekens. De Schuer kan wel eens serieus aan de bak moeten.
Hopelijk schrikt de mondmasker plicht niet teveel mensen af.
Vraag mij af hoe ze dat gaan controleren. Vorige keer moesten de stewards dat doen, maar die zegden toen alleen iets tegen de gewone fans. In sfeervak keken ze er maar wat naar. Maar alles belangrijkste is dat we nog kunnen gaan.en ja ik denk wel dat het 1000 man of meer kan verschillen.
Masker is lastig, maar ben blij dat het nog door kan gaan. Is geen onoverkomelijke struikelblok. Supporters op post!
Had ook schrik dat het weer met zitten en zwijgen ging zijn. Let's goooo!!
- Justhomuch
Ik pak nen Anderlecht supporter mee, hopelijk kan ik hem bekeren 

Wij komen áltijd terug!
Voila, net nog drie ticketjes voor de spionkop gekocht. Hopelijk graken L1 en L2 uitverkocht. Zit er niet ver van in iedergeval!
-
Nog een 80tal denk ik, moet lukken! Ik denk dat er aardig wat volk zal zijn. Ook achter de goal lijkt het me goed gevuld te zijn met de actie voor jeugdclubs.
Heb vernomen dat er momenteel 3500 plekken bezet zijn excl eters maar incl actie voor jeugdclubs. Hopelijk komt daar aan de loketten nog wat bij
Heb vernomen dat er momenteel 3500 plekken bezet zijn excl eters maar incl actie voor jeugdclubs. Hopelijk komt daar aan de loketten nog wat bij

Dan ga je zeker de 4k passeren. Toch altijd goed wat volk aan de loketten. We schreeuwen ze naar voren!KLSK190630 wrote: ↑Fri Nov 19, 2021 2:05 pmNog een 80tal denk ik, moet lukken! Ik denk dat er aardig wat volk zal zijn. Ook achter de goal lijkt het me goed gevuld te zijn met de actie voor jeugdclubs.
Heb vernomen dat er momenteel 3500 plekken bezet zijn excl eters maar incl actie voor jeugdclubs. Hopelijk komt daar aan de loketten nog wat bij![]()
En het is plots nog een heel stuk meer geworden. Eters zijn er trouwens ook meer dan 600.Flor wrote: ↑Fri Nov 19, 2021 3:56 pmDan ga je zeker de 4k passeren. Toch altijd goed wat volk aan de loketten. We schreeuwen ze naar voren!KLSK190630 wrote: ↑Fri Nov 19, 2021 2:05 pmNog een 80tal denk ik, moet lukken! Ik denk dat er aardig wat volk zal zijn. Ook achter de goal lijkt het me goed gevuld te zijn met de actie voor jeugdclubs.
Heb vernomen dat er momenteel 3500 plekken bezet zijn excl eters maar incl actie voor jeugdclubs. Hopelijk komt daar aan de loketten nog wat bij![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”