Politiek, België en buitenland
- Justhomuch
Re: Politiek, België en buitenland
Dit dus, allemaal de schuld van de babyboomers!KRKN wrote: ↑Mon Nov 15, 2021 8:49 pmZucht. Opnieuw, dat was het punt niet: het ging er om dat er iets is zoals vergrijzing. Ik denk niet dat iemand iets heeft tegen het activeren van werklozen (ongeacht de leeftijd). Da's een open deur intrappen lijkt me.ozzy105 wrote: ↑Mon Nov 15, 2021 8:29 pmWeet je dat bv in Antwerpen de jongerenwerkloosheid op meer dan 20% ligt net als sommige andere grootsteden... Vooral laaggeschoolden. Vergaaneglorie heeft een punt.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Nov 15, 2021 6:55 pm
Doe zo voort zou ik zeggen dat je bij de werkwilligen bent, want er zijn er heel veel die NIET willen werken op de 'snotneuzen ' leeftijd.
Wij komen áltijd terug!
Kan er mij iemand zeggen waarom men aan het betogen is tegen de coronamaatregelen in Brussel???
-
Toch onbegrijpelijk hoor. Zulke mensen zouden ze verplicht moeten laten meelopen op de intensieve! Ondertussen liggen de ziekenhuizen bomvol, moeten levensbelangrijke operaties worden uitgestelt idem behandelingen enz... Betogen is een recht maar dit is onbegrijpelijk. Hoe dom en of egoistisch kan men zijn.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Nov 21, 2021 4:47 pmAwel ge zegt het zelf "tegen de corona maatregelen" zijn ze aant betogen
Wanneer lockdown? Met zulke dramatische cijfers?
- Justhomuch
Bekijk de slechte cijfers Justho en gaat nog slechter worden.
- Justhomuch
En hoeveel mensen sterven er nog aan kanker enz? Of bestaat dat niet meer? Ze tellen alles als covid mee.
Ook al eens aan de mensen gedacht die alleen zijn? De ziekte van onze maatschappij heet Egoisme en niet covid19
Wij komen áltijd terug!
Mja, het gaat gebeuren denk ik, en 't is niet dat er niks voor te zeggen valt. Denk dat mensen toch de situatie op de intensieve onderschatten. Mensen met kanker krijgen hun behandeling uitgesteld dat vind ik echt een drama. Ze hadden beter wat eerder ingegrepen.
En tussen ons gezegd en gezwegen: misschien hebben ze ook in de zomer iets te hard versoepeld? Zelfs de 'makkelijkere' maatregelen (maskers in winkels bvb) werden losgelaten.
En tussen ons gezegd en gezwegen: misschien hebben ze ook in de zomer iets te hard versoepeld? Zelfs de 'makkelijkere' maatregelen (maskers in winkels bvb) werden losgelaten.
- Justhomuch
En aan wat ligt dat dat mensen hun behandeling uitgesteld wordt, aan degene die zich niet aan de regels houden of aan de politiek die al 20 jaar de zorg kapot bespaard? Politiekers hebben er alle baat bij dat het volk elkaar met de vingers blijven wijzen en we trappen er met zen alle als blinde kiekens in. En voor alle duidelijkheid ik heb men 2 prikjes gehad.Flor wrote: ↑Thu Nov 25, 2021 11:34 amMja, het gaat gebeuren denk ik, en 't is niet dat er niks voor te zeggen valt. Denk dat mensen toch de situatie op de intensieve onderschatten. Mensen met kanker krijgen hun behandeling uitgesteld dat vind ik echt een drama. Ze hadden beter wat eerder ingegrepen.
Wij komen áltijd terug!