RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Re: RWDM - Lierse K [07-11-2021]
2-1, Limbombe trapt de strafschop niet binnen maar Hendrickx scoort de rebound.
Formerly known as Lisp-boy
Breng Naessens en Schouterden maar al!
RWDM gretiger. Onze flanken hebben, niet voor de eerste keer, vooral oog voor eigen succes. Frustrerend. We mogen onze pollekes kussen met die penalty.
Damn, Swinnen op de kruising, had bijna zijn fout goed gemaakt.
Schokeffect brengen met Schouterden en Naessens ipv onzichtbare Yagan en Hakim...
Dat veld ligt er idd, vooral op de flank, armzalig bij.
Als hij nu Abdallah niet vervangt door Naessens dan begrijp ik er niks meer van.
Het enige waarbij zijn naam genoemd werd was de strafschopfase en zijn slechte balcontroles.
Ik roep het al weken, wij spelen eigenlijk zonder spits. Hij scoort niet, hij trapt niet op doel, hij is niet gevaarlijk, noppes.
Af en toe een balletje aannemen met zijn rug naar doel en afleggen, maar van een spits verwacht je toch dat hij voor gevaar zorgt, weg ermee.
Het enige waarbij zijn naam genoemd werd was de strafschopfase en zijn slechte balcontroles.
Ik roep het al weken, wij spelen eigenlijk zonder spits. Hij scoort niet, hij trapt niet op doel, hij is niet gevaarlijk, noppes.
Af en toe een balletje aannemen met zijn rug naar doel en afleggen, maar van een spits verwacht je toch dat hij voor gevaar zorgt, weg ermee.