Challenger Pro League
Re: Proximus league
Klinkt nostalgisch, maar het is wel dankzij RS Waasland dat ze nog profvoetbal spelen. Beetje ondankbaar dus.
Ze hebben 11 jaar als Waasland-Beveren gespeeld, das al een pak langer dan Beerschot-Wilrijk.
Eens benieuwd wanneer wij de Kempenzonen laten vallen.
Echt wel een straf resultaat! Het mag gezegd worden: straf wat ze in Virton aan het doen zijn.ozzy105 wrote: ↑Fri Nov 05, 2021 10:48 pmNiet dus Lommel-Virton 1-3 na paar weggeef goals van Lommel. Lommel in crisis hoor 0 op 9 en volgende wedstrijden uit Deinze, thuis Westerlo en uit naar het Lisp...
Net de samenvatting van die match gezien: wat een defensieve kemels van Lommel. Zo is het moeilijk om punten te rapen.
Die springen dus deze speeldag al zeker niet meer over ons. We kunnen bij winst morgen zelfs 5 punten uitlopen: da's al een behoorlijke voorsprong.
Vanavond Deinze - Moeskroen. Lijkt me een loodzware opdracht voor die laatste. Zonder Lepoint dan nog.
Die springen dus deze speeldag al zeker niet meer over ons. We kunnen bij winst morgen zelfs 5 punten uitlopen: da's al een behoorlijke voorsprong.
Vanavond Deinze - Moeskroen. Lijkt me een loodzware opdracht voor die laatste. Zonder Lepoint dan nog.
En toch.. Moeskroen 2-0 voor tegen Deinze. Het is van de moetes voor ons morgen. Kunnen een gouden zaak doen.
Moeskroen-Deinze 2-0 zwak en ontgoocheld Deinze gaan niet meespelen voor die tweede plek. Met zulke kwalitatieve kern eigenlijk beschamend.KRKN wrote: ↑Sat Nov 06, 2021 10:22 amNet de samenvatting van die match gezien: wat een defensieve kemels van Lommel. Zo is het moeilijk om punten te rapen.
Ik was eerder aan het denken aan de strijd tegen degradatie, realistisch blijven. Die tweede plek denk ik totaal niet aan.
Niet per sé, maar ik verwacht ons eerder in die strijd dan in de strijd voor plek twee.
Hmm als je de huidige kern bekijkt, hoeveel ervaren en goede spelers men bezit... Neen blijf erbij met deze kern moet je altijd top 3-4 spelen of je hebt serieus gefaald ! Tot hiertoe heeft men te weinig loon naar werken gekregen, we spelen met Westerlo het beste voetbal momenteel ook geen verrassing eigenlijk.