Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Re: Waasland-Beveren - Lierse K. [30-10-2021]
Kan er iemand dat gefrustreerd dwaaslands puberaal supportertje van ons forum gooien, het ventje begint vervelend te worden.
Tijd voor zijn slaapje denk ik.
Tijd voor zijn slaapje denk ik.
Formerly known as Lisp-boy
Bon, 1-3 winst dus op toch wel een heel degelijke tegenstander.
De tweede helft hebben we afgezien maar daar tegenover stond toch wel veel strijd, inzet en gretigheid en dat is beloond.
Eindelijk winst op verplaatsing, ik denk dat het iedereen ferm deugd zal doen.
Naessens zijn eerste, ook dat is belangrijk, hopelijk is hij vertrokken en blijft hij blessurevrij. Mag volgende week starten ipv van Abdallah die toch weer niet bracht wat we er van verwachten.
De tweede helft hebben we afgezien maar daar tegenover stond toch wel veel strijd, inzet en gretigheid en dat is beloond.
Naessens zijn eerste, ook dat is belangrijk, hopelijk is hij vertrokken en blijft hij blessurevrij. Mag volgende week starten ipv van Abdallah die toch weer niet bracht wat we er van verwachten.
Zalige uitoverwinning.
Heel content voor Naessens. Misschien volgende week eens een basisplaats?
Knappe assist van Schouterden, al vond ik hem eigenlijk een klein beetje tegenvallen.
In Liongola zit wel iets, maar het komt er niet altijd uit.
Verder vond ik Swinnen sterk in de recuperatie. En verving GDS, Maes toch wel degelijk.
Hoe Yagan die laatste bal binnentrapt... Zeer knap!
Op naar RWDM. Ik kijk er al naar uit.
Knappe assist van Schouterden, al vond ik hem eigenlijk een klein beetje tegenvallen.
Verder vond ik Swinnen sterk in de recuperatie. En verving GDS, Maes toch wel degelijk.
Hoe Yagan die laatste bal binnentrapt... Zeer knap!
Last edited by TV2002 on Sat Oct 30, 2021 11:37 pm, edited 1 time in total.
Fixed for youLisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:56 pmBon, 1-3 winst dus op toch wel een veel sterkere tegenstander.
De tweede helft hebben we afgezien maar daar tegenover stond toch wel veel vuil spel, partijdigheid van de ref en smerige acties en dat is beloond.
Eindelijk winst op verplaatsing, ik denk dat het de portemonnee van de ref deugd doet.
Voor een keer is niet degraderen (terwijl we al langer in provenciaal moesten spelen) met ons ploegske, doet deugd.

Hopeloos ventje

Drinkt nog een melkske en ga tegen u moeder haar borst hangen om een dutje te doen .
Daaag en tot nog eens
Ah ja . De drie punten pakken we mee naar ons gedrocht he

Als Naessens fit blijft...Lisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:56 pmBon, 1-3 winst dus op toch wel een heel degelijke tegenstander.
Waarom niet winnen in Molenbeek? Bekijk de kern en je weet dat je van niemand bang moet hebben! Jammer van die verspeelde punten tegen Moeskroen-Deinze en Virton of je stond op luttele punten van de leider! Volgende week driepunter...TV2002 wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:57 pmZalige uitoverwinning.
Hoe Yagan die laatste bal binnenstapt... Zeer knap!
Maar zie eens wat hij allemaal kan seg, tekstjes aanpassen.Madeira wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:58 pmFixed for youLisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:56 pmBon, 1-3 winst dus op toch wel een veel sterkere tegenstander.
De tweede helft hebben we afgezien maar daar tegenover stond toch wel veel vuil spel, partijdigheid van de ref en smerige acties en dat is beloond.
Eindelijk winst op verplaatsing, ik denk dat het de portemonnee van de ref deugd doet.
Voor een keer is niet degraderen (terwijl we al langer in provenciaal moesten spelen) met ons ploegske, doet deugd.![]()
Wat een flinke jongen ben jij toch, uw ouders zullen zoooo trots zijn op u, daar twijfel ik niet aan.
En dan nu een fruitpapje eten, flink naar toilet gaan en dan snaveltje en oogjes toe.
En laat nu de grote mensen praten a.u.b., hopeloos geval.
Ik denk dat ik met mijn 2m07 een paar koppen groter ben dan u hoor.Lisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 11:06 pmMaar zie eens wat hij allemaal kan seg, tekstjes aanpassen.Madeira wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:58 pmFixed for youLisp-boy wrote: ↑Sat Oct 30, 2021 10:56 pmBon, 1-3 winst dus op toch wel een veel sterkere tegenstander.
Voor een keer is niet degraderen (terwijl we al langer in provenciaal moesten spelen) met ons ploegske, doet deugd.![]()
Wat een flinke jongen ben jij toch, uw ouders zullen zoooo trots zijn op u, daar twijfel ik niet aan.
En dan nu een fruitpapje eten, flink naar toilet gaan en dan snaveltje en oogjes toe.
En laat nu de grote mensen praten a.u.b., hopeloos geval.
Lach maar lekker, we zullen in beveren wel in ons vuistje lachen als je dit jaar weer een kelderkraker wordt want de gemakkelijke ploegskes zijn er niet meer. Virton en Moeskroen, misschien nog wel voor uw niveau, maar je gaat niet blijven winnen op geluk hoor en dat is voldoening genoeg.