Champions League
Re: Champions League
amai stunt van ajax 1-4 op real !
Wow. Historische avond voor Ajax. Ramos zal balen met zen opzettelijke gele kaart. Mooie ploeg
stel je voor finale ajax Barcelona in het stadion van real, de ploeg die hun uitschakelde tegen de aardsvijand en dat op hun veld 
Ik hoop echt dat Ajax nog ver komt. Blij dat PSG er ook uit is. Tgaat goed met Big Rom!Carlke schreef: wo mar 06, 2019 4:17 pm stel je voor finale ajax Barcelona in het stadion van real, de ploeg die hun uitschakelde tegen de aardsvijand en dat op hun veld![]()
Die had ik niet zien aankomen. Wel erg dubieuze VAR beslissing.
Di Maria z'n viering komt als een boemerang in zijn gezicht terug
Denk wel niet dat Man Utd nog ver gaat graken in alle eerlijkheid. Ze zijn hier echt wel serieus ontsnapt.
Ronaldo
wow, dit had ik echt niet zien aankomen. Ongelooflijke prestatie. Heel opmerkelijke CL al.
Vanavond terug Champions League! Ik was het al uit het oog verloren eerlijkgezegd. Ik hoop dat Ajax toch nog eens kan stunten. Benieuwd of City z'n Cl vloek kan doorbreken.
De sfeer in dat stadion, ik word er lyrisch van. Jammer dat De Bruyne niet speelt!Eric schreef: di apr 09, 2019 8:06 pm Vanavond terug Champions League! Ik was het al uit het oog verloren eerlijkgezegd. Ik hoop dat Ajax toch nog eens kan stunten. Benieuwd of City z'n Cl vloek kan doorbreken.