Optredens
- Justhomuch
Re: Optredens
Vrijdag tickets voor Tool proberen bemachtigen. Zal weer een huzarenstukje worden.
- Justhomuch
Straks Prince Beastly in cafe cabron in Antwerpen, gaat pikken morgen denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Ik vanavond naar de Roma voor Flying Horsemen. Wel net mail gekregen dat m'n optreden van Tricky volgende week uitgesteld wordtJusthomuch wrote: ↑Wed Oct 20, 2021 4:58 pmStraks Prince Beastly in cafe cabron in Antwerpen, gaat pikken morgen denk ik.

- Justhomuch
Gaat terug beginnen nu de cijfers weer beginnen stijgen...KRKN wrote: ↑Wed Oct 20, 2021 5:18 pmIk vanavond naar de Roma voor Flying Horsemen. Wel net mail gekregen dat m'n optreden van Tricky volgende week uitgesteld wordtJusthomuch wrote: ↑Wed Oct 20, 2021 4:58 pmStraks Prince Beastly in cafe cabron in Antwerpen, gaat pikken morgen denk ik.![]()
Wij komen áltijd terug!
Was een héél sterk optreden. Aanrader!KRKN wrote: ↑Wed Oct 20, 2021 5:18 pmIk vanavond naar de Roma voor Flying Horsemen. Wel net mail gekregen dat m'n optreden van Tricky volgende week uitgesteld wordtJusthomuch wrote: ↑Wed Oct 20, 2021 4:58 pmStraks Prince Beastly in cafe cabron in Antwerpen, gaat pikken morgen denk ik.![]()
Nu efkes niet veel meer staan, buiten het machtige Godspeed You! Black Emperor in 2022 (en Tool dan, nog iets later).
Net vrij onverwacht nog Spinvis in de AB meegepikt. Was zoals altijd heel erg goed!
Tickets voor Madou én de afscheidstour van CPEX in de Roma gekocht