Stadion
Re: Stadion
Ken er te weinig van moet ik eerlijk zeggen. Intuïtief voorzie ik wel minder problemen omdat het niet echt over een 'nieuw' gegeven gaat: er staat immers al een stadion vandaag. Maar goed: iets met het vel van de beer. We zullen zien: ik ga er pas gerust op zijn als de eerste schip in de grond steekt. Kijk wel uit naar de communicatie.
Lyra L. Zou een nieuw stadion mogen bouwen naast de ring aan de visput en wij mogen ons stadion verbouwen.
Die architect die gisteren de aftrap gaf: is dat die van het stadion?
- Justhomuch
Haha 'k weet niet, misschien gewoon een andere random architect die sponsertJusthomuch wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 11:53 amKlopt, zou een beetje raar zijn moest het anders zijn he
Dat lijkt dan wel een goed teken?
Ik heb gisteren heel wat info uit eerste hand gekregen. Ze zijn redelijk zeker dat het rond is/komt.
Stadion wordt inderdaad volledig dicht én overdekt. Huidige tribune 1 wordt een volledige business zijde met alle loges.
Achter de goal komt, in samenspraak met brigata trenta, de spionkop. Zoals vroeger eigenlijk. Kleedkamers komen ook onder deze tribune.
Den Berg wordt de familietribune. Geen staanplaatsen meer in het stadion, allemaal zitjes.
Verder komt er de parking onder het veld en nog heel wat andere multifunctionele bestemmingen.
Stadion wordt inderdaad volledig dicht én overdekt. Huidige tribune 1 wordt een volledige business zijde met alle loges.
Achter de goal komt, in samenspraak met brigata trenta, de spionkop. Zoals vroeger eigenlijk. Kleedkamers komen ook onder deze tribune.
Den Berg wordt de familietribune. Geen staanplaatsen meer in het stadion, allemaal zitjes.
Verder komt er de parking onder het veld en nog heel wat andere multifunctionele bestemmingen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Heb al enkele keren gehoord dat ondergrondse parking automatisch samengaat met kunstgras, klopt dit? Ik hoop van niet.
Voorts klinken die plannen zeer netjes
Voorts klinken die plannen zeer netjes
-
En heb je een idee voor hoeveel volk ongeveer?
Qua kunstgras, geen idee. Al hoop ik wel van niet.
Capaciteit wordt wat verlaagd. Dacht gehoord te hebben rond de 10k.
Capaciteit wordt wat verlaagd. Dacht gehoord te hebben rond de 10k.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-