Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ozzy, Naessens is 20 minuten ingevallen ofzo. Hoe kan je je daar nu op baseren en zeggen dat hij terug op niveau is?
Mee eens. Daarom dat elke driepunter o zo belangrijk is. Een reeks neerzetten in deze reeks is waanzinnig moeilijk. Wij zijn ook nog niet in een 6 op 6 geslaagd dit seizoen. Hopelijk is het zaterdag tegen Moeskroen zo ver.Carlke wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 7:39 pmTop 2 hoop dat je gelijk hebt maar daar denk ik dat we de kern niet voor hebben. Normaal zonder te veel afwezigen rustig seizoen moet kunnen. Maar in 1b met zo weinig ploegen blijft spookcompetitie.zet je 0 op 9 neer zit je in miserie.. pak je 9op 9,sta je mee bovenaan.ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 1:47 pmDit Geel-zwart gaat nooit in de problemen komen bekijk wie er bv op de bank zit... Schouterden-Swinnen-Naessens etc... Zal zelfs meer zeggen haalt Naessens zijn niveau terug en daar lijkt het meer en meer op en Schouterden bevestigt zijn vorm bv Eupen gaat men mee strijden voor de top twee..KRKN wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 10:12 am
Moeskroen is een gewond dier. Zeker niet onderschatten. Met het thuisvoordeel moeten we daar echter wel overgaan. Zo'n matchen moeten een buffer opleveren voor matchen tegen Deinze en Westerlo
Interessante speeldag! Benieuwd naar komend weekend. RWDM zal zich afvragen wat er in godsnaam misgelopen is nu het Virton boven zich moet dulden.
Nieuwe data van de speeldagen zijn bekend, evenals de match tegen OHL. Het wordt een pittig einde van oktober.
Westerlo op voorsprong tegen Lommel. Had graag een gelijkspel gezien.
100% efficient Westerlo maken van een halve kans niet zelden met wat geluk een doelpunt zo wordt je eindelijk na jaren... Toch zijn ze niet dominant zoals Union en niet zelden Seraing wel was. Een ploeg die dus te pakken is maar momenteel zit alles mee.
En toch. Ze zijn gewoon beter als de concurrentie. Zeker als Deinze met punten blijft morsen. Ik denk dat de vogel bijna gaan vliegen is.
Nu, wij houden Lommel in ieder geval achter ons!
Promoveren ze gaat de Turk toch flink zijn geldbeugel nogmaals mogen bovenhalen. Ik heb eigenlijk Westerlo maar 1 keer indrukwekkend zien spelen en dat was thuis tegen LK. Uit Virton-Moeskroen en gisteren waren gelijkopgaande matchen die alle kanten uitkonden maar ok om kampioen te spelen moet je soms dat tikkeltje geluk meehebben wanneer het niet draait zoals gisteren bij de 1-0.Het niveau dat Union en ook Seraing vorig seizoen haalden geraakt Westerlo verre van.KRKN wrote: ↑Sat Oct 02, 2021 1:57 pmEn toch. Ze zijn gewoon beter als de concurrentie. Zeker als Deinze met punten blijft morsen. Ik denk dat de vogel bijna gaan vliegen is.
Nu, wij houden Lommel in ieder geval achter ons!
Morgen toch ook weer interessante affiches. Hopelijk zetten we zowel Deinze als WB onder druk met een klinkende overwinning. Puntenverlies voor RWDM gaat het einde betekenen van Euvrard denk ik als T1.
Vrees dat we na gisteren Deinze boven ons gaan moeten dulden. Zeker geen schande, voor alle duidelijkheid. Ik denk dat iedereen voor 11 punten had getekend op deze moment.
Als we die lijn volhouden en vergelijken met vorig jaar, zou dat goed moeten zijn voor een derde plek. Dat zou een bescheiden stunt zijn.
Als we die lijn volhouden en vergelijken met vorig jaar, zou dat goed moeten zijn voor een derde plek. Dat zou een bescheiden stunt zijn.