Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
Re: Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
Ik wil trouwens zeker geen afbreuk doen aan onze prestaties bde afgelopen weken, maar zowel vorige week als deze week hebben we chance met die rode kaarten. Anders hadden we zoveel punten niet gehad. Dit resultaat is zeker geen drama, maar tegen Virton gaat het een stuk moeilijker worden vrees ik.
Wat mij verontrust bekijk de 5 tegendoelpunten tegen Lommel en Moeskroen... 2 owngoals en drie weggeefgoals... Zou niet mogen met deze verdediging!KRKN wrote: ↑Sat Oct 02, 2021 11:26 pmSuper frustrerende match. Krijgen veel cadeaus met die rode kaarten maar pakken ze niet aan. Yagan had altijd een boulevard voor zich en werd nooit aangespeeld.
Schuermans was echt dramatisch. Mogen blij zijn dat Moeskroen geen Westerlo of Deinze is, of we hadden dankzij hem al 0 3 achter gestaan. Maes ook veel balverlies. Limbombe vaak echt egoïstisch. Ook een heel gezapig sfeertje, ik voelde de bui al hangen.
Swat, op naar de volgende. Away Virton, let's go.
Direct bij de les zijn en met hun vurige supporters... Blij zijn met een puntje.Kwalitatief gezien zou je altijd moeten winnen maar....KRKN wrote: ↑Sat Oct 02, 2021 11:42 pmIk wil trouwens zeker geen afbreuk doen aan onze prestaties bde afgelopen weken, maar zowel vorige week als deze week hebben we chance met die rode kaarten. Anders hadden we zoveel punten niet gehad. Dit resultaat is zeker geen drama, maar tegen Virton gaat het een stuk moeilijker worden vrees ik.
Virton vurige supporters? hahahaha
-
Een echte rotmatch tegen het uitschot van het belgisch voetbal, wat een beenhouders. Schuer dramatisch net als Swinnen. Yagan vond ik dan wel weer lekker ballen vandaag, Schouterden viel ook gretig in net als De schryver.
Volgende match hooooopelijk Naessens aan de aftrap ipv Hakim.
De penalty is er geen dus we mogen nog blij zijn met een punt denk ik. Positieve is wel dat we elke match tot veel kansen komen. Op naar de volgende!
Volgende match hooooopelijk Naessens aan de aftrap ipv Hakim.
De penalty is er geen dus we mogen nog blij zijn met een punt denk ik. Positieve is wel dat we elke match tot veel kansen komen. Op naar de volgende!
We waren niet goed genoeg vandaag, punt. Twee weken om de rug te rechten. 11 punten na de 'eerste' heenronde is zeker niet slecht, maar vandaag was het frustrerend. Tijd om de eerste terugronde met de nodige grinta aan te vatten in Virton!
Trouwens: Schouterden viel goed in vond ik. Jammer dat we Scott zien uitvallen, dan hadden we misschien de 2 2 niet geslikt.
Trouwens: Schouterden viel goed in vond ik. Jammer dat we Scott zien uitvallen, dan hadden we misschien de 2 2 niet geslikt.
Kunnen we dat kringetje voor de match om elkaar op te peppen achterwege laten, want het werkt niet. Weer beginnen we met achterstand aan match. Gelukkig is Moeskroen niet goed. Kregen kansjes voor de 1-1,en kwam er ook. Limbombe oke egoïstisch, maar toch wapen,en geeft assist.na rust krijgen we schijnt pen wil beelden nog eens terug zien, maar vrouw zij dat het er geen was.heeft fase meermaals gezien op tv. En dan nog rood dan zit het mee. 2-1en tegen 10. Dan een corner zij met man minder en dan gaat u spits mee verdedigen jawatte. Gevolg eigen doelpunt. U spits moet daar niet zijn. Toch hadden we kansen genoeg om te winnen maar keeper Moeskroen pakt een punt.
Juist de kletsen van m'n leven gekregen door LL supporters nadat ik een LK supporteren uit de problemen probeerde te halen.
Degene die meelezen op ons forum:
Vuile klootzakken u. 15 VS 2 was heel gemakkelijk, k hoop dat ge er veel mee kunt lachen deze week.
Degene die meelezen op ons forum:
Vuile klootzakken u. 15 VS 2 was heel gemakkelijk, k hoop dat ge er veel mee kunt lachen deze week.
Hola, verklaar u nader?