Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
-
Re: Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
De Schryver, Yagan, Schouterden, wie zien jullie het liefst starten zaterdag?
Yagan zou ik sowieso eens op de bank laten starten en hem laten prikkelen met een invalbeurt.KLSK190630 wrote: ↑Wed Sep 29, 2021 12:39 pmDe Schryver, Yagan, Schouterden, wie zien jullie het liefst starten zaterdag?
Schouterden zou ik wel eens aan het werk willen zien, maar misschien is starten voor hem te vroeg...
De Schryver is voor mij meer een 10 dan een flankspeler.
Kortom, ik weet het eigenlijk zelf niet goed
Moet zeggen: ik vind De Schryver altijd wel best goed invallen. Ik vermoed echter dat TVI gaat vasthouden aan dezelfde 11.
Terug enorm veel goesting in deze match. Ik blijf erbij dat we boven ons kunnen aan het presteren zijn (dus, hulde voor spelers en trainer), maar als de ambitie is om een rustig seizoen te draaien kan je zaterdag een gouden zaak doen. Twaalf punten voor in 1B op Moeskroen is een enorme zetel waarin we onszelf kunnen zetten.
Afgaande op de vrije plekken verwacht ik wel niet zoveel volk morgen. Jammer. Gaat toch een verschil zijn met vorige week
Voordeel is dan weer wel dat ik niet ga moeten aanschuiven als ik tijdens de match pintjes ga halen.
Voordeel is dan weer wel dat ik niet ga moeten aanschuiven als ik tijdens de match pintjes ga halen.
Ik verwacht een lastige avond. Moeskroen gaat zich ingraven denk ik. Zal erg blij zijn met een 1-0.
Ons niet laten doen door de regen he mannen. Allen op post!
Ons niet laten doen door de regen he mannen. Allen op post!
- Justhomuch
Heb jij je nu net zelf gebombardeerd tot bierhaler?
Wij komen áltijd terug!
Met uw kaart?