Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [24-09-2021]
Hakim doet dat goed en verdient het vertrouwen.
Alleszins Naessens wel goed ingevallen. Foutje uitlokken en tijd winnen, ideaal om de voorsprong te verdedigen.
Alleszins Naessens wel goed ingevallen. Foutje uitlokken en tijd winnen, ideaal om de voorsprong te verdedigen.
2....Maes had veel geluk !Eric wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 11:23 amDe Franstalige versie is wel volledig. Enthousiastere commentaar ook
Die penalty van Maes was trouwens niet bepaald geweldig als ik 'm zo terugzien. En Hakim, die weliswaar niet op het scorebord is gekomen, toch wel weer erg belangrijk als je het zo terug bekijkt.
2... Zou niet weten waarom Hakim plaats moet ruimen, doe je met de smet ook niet. De moment zal komen dat er mindere periode gaat komen en dan moeten ze er staan. Naesens fit, probleem gaat zijn eens hij start gaat hij weer snel blesure hebben vrees ik.Yentl1992 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 4:45 pmDaar ben ik niet van overtuigd eerlijk gezegd. Volgens mij blijft Hakim gewoon staan. Die weegt veel meer op een verdediging dan een Naessens en dat is wel wat je nodig hebt om de flanken zoals Limbombe en Yagan vrij te krijgen. Met Naessens gaat dat niet gebeuren vrees ik.KLSK190630 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 1:01 pmSorry, maar als Naessens fit raakt gaat Hakim naar de bank volgens mij. Die viel in en je zag meteen dat die technisch 3 keer beter is dan Hakim en qua gestalte moet die niet onder doen. Daarmee wil ik niet zeggen dat Hakim slecht is, zeker niet.Yentl1992 wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 12:41 pm
Hij scoort momenteel niet vlot in de competitie, maar zijn aanwezigheid weegt echt wel op een verdediging. Hij is meer betrokken bij het spel dan de meerderheid denkt hoor. Als hij zijn efficiëntie omhoog krijgt, is hij voor mij gewoon de kleinere versie van Lukaku. Straffe vergelijking, I know, maar hij is gewoon identiek. Beer van ne gast, moeilijk af te stoppen als hij aan de bal is. Hij liep tegen Waasland-Beveren zijn tegenstander voor den berg er gewoon af op snelheid en kracht en dan halen ze hem ook niet meer bij.
Zonet de Franstalige samenvatting bekeken. In het vervolg ga ik altijd naar de Franstalige versie kijken. Veel plezanter commentaar.Eric wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 11:23 amDe Franstalige versie is wel volledig. Enthousiastere commentaar ook
Die penalty van Maes was trouwens niet bepaald geweldig als ik 'm zo terugzien. En Hakim, die weliswaar niet op het scorebord is gekomen, toch wel weer erg belangrijk als je het zo terug bekijkt.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ook daar ontbrak de goal van WB wel. Eleven goed in de mist precies.Berrem wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 9:13 pmZonet de Franstalige samenvatting bekeken. In het vervolg ga ik altijd naar de Franstalige versie kijken. Veel plezanter commentaar.Eric wrote: ↑Mon Sep 27, 2021 11:23 amDe Franstalige versie is wel volledig. Enthousiastere commentaar ook