Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Ik dénk dat ze altijd weekends voorzien waar mogelijke 'inhaalmatchen' gepland kunnen worden; daarom is er dit weekend alleen Aalst tegen Rupel Boom. Ze hebben trouwens 2 goals om de oren gekregen in Aalst en druipen dus zonder punten af.
Awel het kriebelt, zo een weekend zonder voetbal. Ik heb het gevoel dat we nu ‘echt’ aan het slot gaan beginnen. Ik hoop dat een weekje rust onze gasten goed gedaan heeft, maar hoop vooral dat we eens furieus kunnen starten en Rupel Boom van bij de start naar de keel grijpen.
Vraag me af of zowel Marvin als Simon starten. Zolang Antoine maar start!
Vanaf minuut één scherp staan de 'boomkes' zullen dat allesziens zijn niet aan twijfelen!Flor wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 8:46 amAwel het kriebelt, zo een weekend zonder voetbal. Ik heb het gevoel dat we nu ‘echt’ aan het slot gaan beginnen. Ik hoop dat een weekje rust onze gasten goed gedaan heeft, maar hoop vooral dat we eens furieus kunnen starten en Rupel Boom van bij de start naar de keel grijpen.
Jup, wij zakken al met 3 af naar RB. 1 week zonder geelzwart is te langFlor wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 8:46 amAwel het kriebelt, zo een weekend zonder voetbal. Ik heb het gevoel dat we nu ‘echt’ aan het slot gaan beginnen. Ik hoop dat een weekje rust onze gasten goed gedaan heeft, maar hoop vooral dat we eens furieus kunnen starten en Rupel Boom van bij de start naar de keel grijpen.

Ik ga tocb weer van een moeizame match uit. Drie punten zouden toch wel echt wat gemoedsrust geven met oog op het halen van de eindronde. Met confrontaties tegen oa. Thes & RWDM nog in het vooruitzicht zou dit toch moeten lukken. Mooi moet het niet zijn; ik wil gewoon met drie punten terug naar huis kunnen vertrekken. Veel zin in!
Nog volk paraat?
Verwacht toch veel volk van geel-zwart, Boom is niet ver en een geladen en belangrijk duel in het vooruitzicht! Daar is geel-zwart ééns vlot gaan winnen de 'oudjes' onder ons zullen beslist die wedstrijd einde april herinneren in 1978. Uitslag 2-6 slot van een schitterend jaar!
Wat een tijden was voor mij de beste kern die Lierse SK ooit bezat Ceulemans-Bosch-VDB-Leo De Smedt- 'tovenaar' Swatje Janssens jongens toch excuus voor even de nostalgische toer op te gaan!

Last edited by ozzy105 on Mon Mar 04, 2019 3:31 pm, edited 1 time in total.
Ik zal er zijn (samen met enkele anderen). Ze kunnen dus maar beter winnen 

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Zoals steeds aanwezig. Maar beloofd een moeilijke match te worden.
-
Veel volk van ons zowieso.ozzy105 wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 3:27 pmVerwacht toch veel volk van geel-zwart, Boom is niet ver en een geladen en belangrijk duel in het vooruitzicht! Daar is geel-zwart ééns vlot gaan winnen de 'oudjes' onder ons zullen beslist die wedstrijd einde april herinneren in 1978. Uitslag 2-6 slot van een schitterend jaar!Wat een tijden was voor mij de beste kern die Lierse SK ooit bezat Ceulemans-Bosch-VDB-Leo De Smedt- 'tovenaar' Swatje Janssens jongens toch excuus voor even de nostalgische toer op te gaan!
Ik hoop er te zijn! Mijn vader komt me nog eens bezoeken vanuit het zuiden van Frankrijk en met wat geluk krijg ik hem nog eens mee om naar de geelzwarten te gaan kijken. Dieje gelukzak is vlak voor het MS tijdperk verhuisd richting zuiden en heeft zich al die malaise niet meer aangetrokken.
Een ongetwijfeld verstandige keuze met oog op de gemoedsrustmmarinus wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 5:10 pmIk hoop er te zijn! Mijn vader komt me nog eens bezoeken vanuit het zuiden van Frankrijk en met wat geluk krijg ik hem nog eens mee om naar de geelzwarten te gaan kijken. Dieje gelukzak is vlak voor het MS tijdperk verhuisd richting zuiden en heeft zich al die malaise niet meer aangetrokken.

Tof om te zien dat er hier aardig wat volk afzakt! Lees hier en daar dat we een warm welkom gaan mogen verwachten