Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Re: Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Als je op Lommel wint en daarna 2 thuismatchen...XDV1906 wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 6:49 pmWat een wedstrijd van tegenstrijdigheden. Eerste helft was prachtig. Elke pass leek aan te komen, heerlijke combinaties. 3-0 was nog licht eigenlijk. Beste helft in jaren. Tweede helft dan.. aiaiai. Weet niet wat er in de rust is gezegd maar dit was niet lekker. Komen, uiteraard, via de schuer op 4-0, maar RWDM nam de wedstrijd helemaal over nadien. Niet dat we ooit in gevaar kwamen, maar toch. Zagen sterretjes.
Hakim zat er rond het uur al helemaal door(hopelijk gewoon krampen). Verschil merkte je dan ook meteen. Maesen is nog steeds niets waard.
Sfeer was heerlijk. Morgen heb ik geen stem meer. Boel nog na de wedstrijd met die walen, flikken die 10min te laat graaf komen doen. Op naar Lommel!
Veel volk, zalige sfeer, bangelijke match. Met een bang hartje naar het Lisp afgezakt maar we waren echt heel goed. Dit is zeker ons type elftal. We gaan dat lang niet altijd kunnen opstellen dus nu in de confrontaties met rechtstreekse concurrenten punten pakken is enorm belangrijk.
Ik hoop dat Hakim geen blessure heeft opgelopen. Enorm blij met de steun van het publiek voor hem en ook dat hij de netten in de competitie heeft kunnen doen trillen.
A propos: Schuer: nieuwe cultheld op het Lisp?
Op naar Lommel. Geen gemakkelijke away, maar zeker niet onhaalbaar lijkt me. Stel je voor dat we daar ook drie punten halen..
Ik hoop dat Hakim geen blessure heeft opgelopen. Enorm blij met de steun van het publiek voor hem en ook dat hij de netten in de competitie heeft kunnen doen trillen.
A propos: Schuer: nieuwe cultheld op het Lisp?
Op naar Lommel. Geen gemakkelijke away, maar zeker niet onhaalbaar lijkt me. Stel je voor dat we daar ook drie punten halen..
Allee dankzij jullie hulp de match toch gezien vanuit Bredene, niet op het naaktstrand hoor . Wat een match op laatste half uur na. Maar ja dat is normaal bij 4-0. Achteraan was het top, middenveld top, en vooraan top. Eigenlijk heb ik geen zwakke punten gezien vandaag. Maes kwam wel goed weg flirte met 2de geel. Maar wat een speler seg. Toeschouwers volgens commentator 3000. Dus 3500 zal juist zijn. 5000 niet hoor Ozzy achter doel bijna niemand. Mooi om te zien wat de Molenbeek supporters bleven doen na de wanprestatie ! En las hier maesen staat er niet, voor duidelijkheid hij zat niet in selectie , maar denk dat je naesens bedoelde dan .
Naessens 7 minuten in een ploeg die niet meer nodig had om iets te creëren vind ik ook nogal strengCarlke wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 7:04 pmAllee dankzij jullie hulp de match toch gezien vanuit Bredene, niet op het naaktstrand hoor . Wat een match op laatste half uur na. Maar ja dat is normaal bij 4-0. Achteraan was het top, middenveld top, en vooraan top. Eigenlijk heb ik geen zwakke punten gezien vandaag. Maes kwam wel goed weg flirte met 2de geel. Maar wat een speler seg. Toeschouwers volgens commentator 3000. Dus 3500 zal juist zijn. 5000 niet hoor Ozzy achter doel bijna niemand. Mooi om te zien wat de Molenbeek supporters bleven doen na de wanprestatie ! En las hier maesen staat er niet, voor duidelijkheid hij zat niet in selectie , maar denk dat je naesens bedoelde dan .
-
Belangrijke punten wederom, gaat een rustig seizoen worden als er niet te veel geblesseerden zijn.
Al heb ik wel de indruk dat de reeks ook zwakker is dan vorige jaren mede door de samenstelling van clubs die nog maar half bestaan en clubs uit amateur.
Enkel Deinze en Westerlo schat ik hoger in.
Al heb ik wel de indruk dat de reeks ook zwakker is dan vorige jaren mede door de samenstelling van clubs die nog maar half bestaan en clubs uit amateur.
Schuuuuuuuuur!
Hoe lang is het geleden dat we zo dreigend waren op stilstaande fases? Elke corner is een halve goal.
Verder een match met 2 gezichten. 2de helft kwamen we er echt niet meer uit.
Volk viel me wat tegen. Tegen virton hadden we er meer leek me. Leve de zaterdagavond matchen!!
Hoe lang is het geleden dat we zo dreigend waren op stilstaande fases? Elke corner is een halve goal.
Volk viel me wat tegen. Tegen virton hadden we er meer leek me. Leve de zaterdagavond matchen!!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mmmm. Union stak er echt bovenuit vorig jaar maar voor de rest is het niveau in de breedte veel sterker geworden. Moeskroen pakt 0 op 12 maar heeft wel enkele serieuze kleppers lopen voor deze reeks. En virton lijkt mij sterker dan club nxt.Thomas1906 wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 7:30 pmBelangrijke punten wederom, gaat een rustig seizoen worden als er niet te veel geblesseerden zijn.
Het wordt voor ons nog altijd geen simpel seizoen vrees ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Tuur maakt momenteel het verschil hopelijk valt die niet uit voor een tijdje of Westel heeft een groot probleem... Ik schat Deinze het hoogste in ook een betere bank dan de andere clubs.Thomas1906 wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 7:30 pmBelangrijke punten wederom, gaat een rustig seizoen worden als er niet te veel geblesseerden zijn.
LK zal nooit in de problemen komen...Axassin wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 8:52 pmMmmm. Union stak er echt bovenuit vorig jaar maar voor de rest is het niveau in de breedte veel sterker geworden. Moeskroen pakt 0 op 12 maar heeft wel enkele serieuze kleppers lopen voor deze reeks. En virton lijkt mij sterker dan club nxt.Thomas1906 wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 7:30 pmBelangrijke punten wederom, gaat een rustig seizoen worden als er niet te veel geblesseerden zijn.
Het wordt voor ons nog altijd geen simpel seizoen vrees ik.
Ik vond eigenlijk dat er veel volk was, maar na. Niet vergelijken met Virton. 3500 lijkt me correct. Zeker niet slecht voor een zondagnamiddag.Axassin wrote: ↑Sun Sep 12, 2021 8:46 pmSchuuuuuuuuur!
En inderdaad, Maes flirtte met rood.
Pfoeh, ik geniet hier nog na. Een mooie derde plek om het weekend af te sluiten. Op naar de bevestiging tegen Lommel!