Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Re: Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Willen we een rustig seizoen , is winnen een must !
Vraagje wij hebben Proximus tv, ook het voetbal. Zitten aan de kust maar weten niet hoe je via je tablet de match kan volgen ! Vandaar mijn vraag gaat dit alleen via de tv of wat moet ik doen om dit op tablet te zien ? Of zijn er live streams waar ik het op vind ? Ben hier niet zo een krak in vandaar mijn vraag
Heb zelf geen proximus, maar neem aan dat je via de proximus app (die je kan downloaden in de appstore of playstore op je tablet) ook wel live tv kan kijken, inclusief voetbal?
Ik heb telenet en via yelo play kan ik overal op elk scherm (ook tablet) alle zenders pakken. Ik vermoed dat proximus ook wel zoiets zal hebbenCarlke wrote: ↑Fri Sep 10, 2021 10:18 pmVraagje wij hebben Proximus tv, ook het voetbal. Zitten aan de kust maar weten niet hoe je via je tablet de match kan volgen ! Vandaar mijn vraag gaat dit alleen via de tv of wat moet ik doen om dit op tablet te zien ? Of zijn er live streams waar ik het op vind ? Ben hier niet zo een krak in vandaar mijn vraag
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Proximus pickx app. Inloggen met je Proximus account.Carlke wrote: ↑Fri Sep 10, 2021 10:18 pmVraagje wij hebben Proximus tv, ook het voetbal. Zitten aan de kust maar weten niet hoe je via je tablet de match kan volgen ! Vandaar mijn vraag gaat dit alleen via de tv of wat moet ik doen om dit op tablet te zien ? Of zijn er live streams waar ik het op vind ? Ben hier niet zo een krak in vandaar mijn vraag
Dat gaat niet. Enkel in het Lisp is een optieCarlke wrote: ↑Fri Sep 10, 2021 10:18 pmVraagje wij hebben Proximus tv, ook het voetbal. Zitten aan de kust maar weten niet hoe je via je tablet de match kan volgen ! Vandaar mijn vraag gaat dit alleen via de tv of wat moet ik doen om dit op tablet te zien ? Of zijn er live streams waar ik het op vind ? Ben hier niet zo een krak in vandaar mijn vraag
Nee, moet idd zeker mogelijk zijn.
Scott en Hakim zijn inzetbaar.
Merci allemaal voor de hulp ! Zullen het morgen zien hopelijk.
En als ik de naar de ticket shop kijk, zijn er de laatste dagen wel wat tickets de deur uitgegaan. De L-vakken zijn op een paar plaatsen na uitverkocht
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Winst en 7 punten los op de laatste...