Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Na de thuismatch in de beker tegen Rupel Boom wacht komende zondag een nieuwe thuismatch, en deze keer tegen RWDM. De Brusselaars tellen een puntje meer dan Lierse, maar misten vorige week wel genoegen nemen met een puntje tegen Virton.
Zal een erg boeiende partij worden! Ik zak normaal af naar 't Lisp. Nog mensen die komen?
Zal een erg boeiende partij worden! Ik zak normaal af naar 't Lisp. Nog mensen die komen?
Re: Lierse K. - RWDM [12-09-2021]
Uiteraard aanwezig! Zal een lastige wedstrijd worden met een gevuld uitvak.
We missen Scott en Hakim toch niet door een of andere coronaregel? Weet niet precies in welke landen ze spelen.
We missen Scott en Hakim toch niet door een of andere coronaregel? Weet niet precies in welke landen ze spelen.
Goed punt. Geen idee of die zomaar meteen mee zullen mogen spelen (+, vermoeidheid met zo'n reis kan ook wel een factor zijn).
Ik probeer er in ieder geval te zijn, al komt zondag me niet super uit.
Zit dan nog aan zee, normaal zou ik even met trein over en weer komen, maar met werken aan spoor chaos blijkbaar. Veel trainen die niet rijden. Dus dat ik dan niet terug geraak, of veel te laat op match aankom. Dus nog eens goed over nadenken. Anders zal het match op tablet volgen worden via eleven sport.
Op tijd vertrekkenCarlke wrote: ↑Sun Sep 05, 2021 7:35 pmZit dan nog aan zee, normaal zou ik even met trein over en weer komen, maar met werken aan spoor chaos blijkbaar. Veel trainen die niet rijden. Dus dat ik dan niet terug geraak, of veel te laat op match aankom. Dus nog eens goed over nadenken. Anders zal het match op tablet volgen worden via eleven sport.
Denk dat dit de spannendste wedstrijd van het seizoen zal worden. Ben echt erg benieuwd naar onze internationals (of ze erbij gaan kunnen zijn bedoel ik).
Winst betekent al een kloofje van 6-7 p op Virton of Moeskroen...
Ik ga me alvast wagen aan een pronostiekje: een 2-2. Goals van GDS en Yagan.
Winnen verdomme...