Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik ben ook ontgoocheld omdat er niks bij komt ! Maar Luc zo onderuit halen vind ik nu toch wel straf . Heeft het goed voor met Lierse, hij weet perfect wat kan en niet. Heeft ook al aangegeven dat er dagelijks gesprekken zijn om mee te investeren. Maar dat het altijd wel iets is, en daar geloof ik hem in. Het is niet de bedoeling dat we snel terug op kerkhof staan. Ik ben er zeker van met een nieuw stadion er veel sponsors gaan bij komen. Als dat in 1 b is is dat top. Is het eerste amateur denk ik met extra sponsors men ook snel gaat terug keren. We moeten gewoon zien dat we ons dit seizoen redden, is het niet ik denk dat hij wel iets achter de hand heeft.
Straf toch hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Vorige week was alles nog koek en ei, en nu gaan we zakken omwille van het niet aantrekken van een spits? Er kan nog altijd iemand transfervrij worden aangetrokken of in geval van nood met de winter iemand binnengehaald worden. Het is nog véél te vroeg voor conclusies.
2!Flor wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 10:16 amStraf toch hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Vorige week was alles nog koek en ei, en nu gaan we zakken omwille van het niet aantrekken van een spits? Er kan nog altijd iemand transfervrij worden aangetrokken of in geval van nood met de winter iemand binnengehaald worden. Het is nog véél te vroeg voor conclusies.
Onze kern is heel smal maar dat is eigenlijk iets dat ze steeds hebben gecommuniceerd. Daarbij halen we 4 op 9 met twee van de moeilijkste uitmatchen in het seizoen op Westerlo en Deinze én leggen we voorlopig een foutloos bekerparcour af.
Ja, ik ben ook wat teleurgesteld over het uitblijven van extra versterking. Ja, er is nog veel ruimte voor verbetering op verschillende vlakken (commercieel, sportief, communicatie,...) Maar laat ons aub ook niet blind zijn voor de verwezenlijkingen;
- Onze jeugd staat na 3j al terug op topniveau -> check bijvoorbeeld de resultaten van de u18 maar eens in de voorbereiding en de elitereeks.
- Zowel het stadion als Kessel werden definitief aangekocht
- Mooie & doordachte stadionplannen waarvan de financiering volledig rond is
- Aantrekken van deftige sponsors en het bijbouwen van loges
Maarja, we hebben nu eenmaal altijd een kritisch publiek gehad en op zich is daar niets mis mee. Maar kritiek met oogkleppen, neen danku.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Je wordt als supporter steeds hetzelfde verhaal wel een beetje beu: er is geen geld voor echte sportieve investeringen , geen risico's nemen , geen extra investeerders..........
- Justhomuch
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd he, financiele risicos is het laatste dat we mogen nemen.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:02 pmJe wordt als supporter steeds hetzelfde verhaal wel een beetje beu: er is geen geld voor echte sportieve investeringen , geen risico's nemen , geen extra investeerders..........
Met de weinig middelen die we hebben hebben we toch een sterk team, als je ziet hoe Westerlo en Deinze met geld smijten?
Voor sommige zal het glas ALTIJD halfvol zijn denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Klopt. 2018 lijkt intussen al zo lang geleden. Maar het is ongelofelijk wat er al gerealiseerd is. Ik zou ook graag enkele straffe transfers zien, maar een gezond beleid primeert. Ik heb geen zin in 2 topseizoenen op korte termijn om daarna terug in de problemen te komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:12 pmRome is ook niet op 1 dag gebouwd he, financiele risicos is het laatste dat we mogen nemen.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:02 pmJe wordt als supporter steeds hetzelfde verhaal wel een beetje beu: er is geen geld voor echte sportieve investeringen , geen risico's nemen , geen extra investeerders..........
Met de weinig middelen die we hebben hebben we toch een sterk team, als je ziet hoe Westerlo en Deinze met geld smijten?
Dus met deze duurzame groei kan ik perfect leven.
En vorige week was alles nog top volgens de supporters en na een 3-2 verlies bij de titelfavoriet wordt de club plots weer te weinig ambitieus genoemd... vreemde kronkels....
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Neen. Zullen losse tickets worden kijk ook nog even kat uit de boom want gevaccineerd of niet corona is nog lang niet weg en ben toch risicopatient Justho.Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 11:21 pmVind ik ook, iemand die ik hier amper post ook. Lijkt me eerder om te stoken dus.
Het is jammer dat er niets is bijgekomen maar ook niet meer dan dat, we zullen wel zien wat het seizoen brengt. Ozzy heb jij uw abo al?
2...Stapje voor stapje!Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:12 pmRome is ook niet op 1 dag gebouwd he, financiele risicos is het laatste dat we mogen nemen.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:02 pmJe wordt als supporter steeds hetzelfde verhaal wel een beetje beu: er is geen geld voor echte sportieve investeringen , geen risico's nemen , geen extra investeerders..........
-
Geen vreemde kronkels, het leeft echt wel bij de slapende supporters, wil je ooit opnieuw voor meer dan 4000 mensen spelen dan kom je er niet met de financiele middelen van 2 respectvolle KMO'ers, of de volgende wedstrijden nu verloren of gewonnen worden veranderd daar niets aan , dat noemt langetermijnpolitiek......Berrem wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 1:26 pmKlopt. 2018 lijkt intussen al zo lang geleden. Maar het is ongelofelijk wat er al gerealiseerd is. Ik zou ook graag enkele straffe transfers zien, maar een gezond beleid primeert. Ik heb geen zin in 2 topseizoenen op korte termijn om daarna terug in de problemen te komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:12 pmRome is ook niet op 1 dag gebouwd he, financiele risicos is het laatste dat we mogen nemen.Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:02 pmJe wordt als supporter steeds hetzelfde verhaal wel een beetje beu: er is geen geld voor echte sportieve investeringen , geen risico's nemen , geen extra investeerders..........
En vorige week was alles nog top volgens de supporters en na een 3-2 verlies bij de titelfavoriet wordt de club plots weer te weinig ambitieus genoemd... vreemde kronkels....
Tamas Krivitz wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 1:44 pmGeen vreemde kronkels, het leeft echt wel bij de slapende supporters, wil je ooit opnieuw voor meer dan 4000 mensen spelen dan kom je er niet met de financiele middelen van 2 respectvolle KMO'ers, of de volgende wedstrijden nu verloren of gewonnen worden veranderd daar niets aan , dat noemt langetermijnpolitiek......Berrem wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 1:26 pmKlopt. 2018 lijkt intussen al zo lang geleden. Maar het is ongelofelijk wat er al gerealiseerd is. Ik zou ook graag enkele straffe transfers zien, maar een gezond beleid primeert. Ik heb geen zin in 2 topseizoenen op korte termijn om daarna terug in de problemen te komen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 02, 2021 12:12 pm
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd he, financiele risicos is het laatste dat we mogen nemen.
Uiteraard. Om terug voor meer supporters te spelen moeten er kapitaalkrachtige partners bijkomen. Maar liefst iets langer wachten op de juiste ipv Oezbeekse of Moldavische investeerders
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.