Transfernieuws
Re: Transfernieuws
het financiële primeert, maar als je elk seizoen speelt om niet te zakken of om te hopen op het licentie-verhaal dan lok je uiteraard geen supporters naar je stadionKRKN wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 9:38 amKlopt. Ik vind vooral Maesen een rare zet. Had daar een waardig alternatief gestaan hadden we deze discussie niet.
Nu: het is jammer, maar financiële stabiliteit primeert. Ik ben er vrij gerust in dat we dit seizoen niet gaan zakken. In die zin snap ik dat ze er niet teveel meer tegenaan willen gooien. Misschien na de winter nog iemand huren?
- Justhomuch
Klopt, voor mij mogen ze toch ook een tandje bijsteken.Canon wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 9:51 amhet financiële primeert, maar als je elk seizoen speelt om niet te zakken of om te hopen op het licentie-verhaal dan lok je uiteraard geen supporters naar je stadionKRKN wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 9:38 amKlopt. Ik vind vooral Maesen een rare zet. Had daar een waardig alternatief gestaan hadden we deze discussie niet.
Nu: het is jammer, maar financiële stabiliteit primeert. Ik ben er vrij gerust in dat we dit seizoen niet gaan zakken. In die zin snap ik dat ze er niet teveel meer tegenaan willen gooien. Misschien na de winter nog iemand huren?
Wij komen áltijd terug!
Ik vind het ook wel teleurstellend, zeker omdat er blijkbaar wel budget was om iemand als Aguemon te halen. Al vind ik onze kern sterker dan ik vooraf verwacht had.
Wat ik wel dubbel vind is dat onze voorzitter van de spelers/trainer verwacht dat zij ver geraken in de beker maar wel geen extra transfers doet om hen voldoende ademruimte te geven.
Wat ik wel dubbel vind is dat onze voorzitter van de spelers/trainer verwacht dat zij ver geraken in de beker maar wel geen extra transfers doet om hen voldoende ademruimte te geven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Veel te duur lijkt me. Die komt van de club waar ook Iniesta en Vermaelen op de loonlijst staan. Die gaat hier niet voor een appel en een ei komen spelen. Plus: op de flank hebben we niet echt nog iets nodig. Het gaat puur om een spits.KLSK190630 wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 9:38 amMasika nog steeds geen club, of is die nu echt zoveel te duur? Want daar heb ik eigenlijk geen gedacht van. Herve mathys centrale verdediger met een meer dan degelijke opleiding en heeft ook geen club. Al is er natuurlijk wel een reden waarom een speler nu nog transfervrij is.
Wat die bekerambities betreft: ik denk dat het doel bereikt is als we de volgende ronde halen? Ik denk niet dat de eis is dat we een 1A ploeg naar huis sturen. An sich is dat louter tegen amateurploegen toch niet zo'n zware extra belasting lijkt me.
Duimen dat we Naesen snel recupereren met andere woorden.
-
Van Thillo wil zelf geen cent in de kern steken maar grote woorden geven en groot doen kan hij goed. hetAxassin wrote: ↑Wed Sep 01, 2021 1:06 pmIk vind het ook wel teleurstellend, zeker omdat er blijkbaar wel budget was om iemand als Aguemon te halen. Al vind ik onze kern sterker dan ik vooraf verwacht had.
Het moet allemaal van Herwig Van Lommel komen.. Van Thillo denkt enkel aan zijn nieuw stadion.
Van Thillo wil zelf geen cent in de kern steken maar grote woorden geven en groot doen kan hij goed. het
Het moet allemaal van Herwig Van Lommel komen.. Van Thillo denkt enkel aan zijn nieuw stadion.
[/quote]
Waar hij toch ook niets mee is als ze terug naae amateur gaan. Wat uitstraling heeft zo’n nieuw, modern stadion dan nog?
Dus ik snap niet goed waarom hij niet in de ploeg zou investeren.
Zakken is toch een fiasco voor dergelijk project ? Of zie ik dat mis?
[/quote]
Waar hij toch ook niets mee is als ze terug naae amateur gaan. Wat uitstraling heeft zo’n nieuw, modern stadion dan nog?
Dus ik snap niet goed waarom hij niet in de ploeg zou investeren.
Zakken is toch een fiasco voor dergelijk project ? Of zie ik dat mis?
Wauw klasse reactie is dit..
Blijkbaar al vergeten wat van thillo al heeft geïnvesteerd in Kessel en andere dingen.
We moeten er geen God van maken maar vind dat hij toch wel wat meer respect verdiend dan dit soort opmerkingen
Blijkbaar al vergeten wat van thillo al heeft geïnvesteerd in Kessel en andere dingen.
We moeten er geen God van maken maar vind dat hij toch wel wat meer respect verdiend dan dit soort opmerkingen
-
Komaan, wat dan gezegd van steeds onderaan bengelen in zowel 1B al zelfs 1Ama.
Je moet op voorrand weten dat je met wat zakgeld bij wijze van spreken geen ploeg in 1B kan runnen!
De supp. worden dit zeer beu als er nog wat overblijft natuurlijk van de supp. na weer een bedenkelijk veel te smalle kern.
- Justhomuch
Vind ik ook, iemand die ik hier amper post ook. Lijkt me eerder om te stoken dus.
Het is jammer dat er niets is bijgekomen maar ook niet meer dan dat, we zullen wel zien wat het seizoen brengt. Ozzy heb jij uw abo al?
Wij komen áltijd terug!