Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Hopelijk toch een voorspeler erbij of je neemt een serieus risico met 1 spits...
Volgens gva niets meer. Ze hebben vandaag geprobeerd aguemon te halen bij OHL, maar die wilde daar zijn kans gaan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Het bestuur heeft goed werk geleverd, maar toch maken ze de foute keuzes bij hun spitsen. Ze zeiden in begin de spits moet er bonk op zijn ! Wat doen ze maesen halen waar je niks mee bent. Naesens waarvan je weet dat die niet veel fit is . Hakim hebben ze gehaald maar zeiden zelf dat het gokj is. En dat is het ook, voorbereiding en beker scoorde hij, maar competitie . Dit kan ons een rustig seizoen kosten !
zoals de laatste jaren werk niet afgerond.... zal knokken worden
Indien dat zo is dan moeten we hopen en bidden dat Abdallah niet geblesseerd geraakt of er is een serieus probleem.
Moest het zo zijn dan vind ik dat toch wel dom eigenlijk, ik vind er geen ander woord voor.
Formerly known as Lisp-boy
-
Dit is toch echt niet voldoende?? We hebben 2 flankspelers en 1 spits. Het gaat opnieuw een moeilijk seizoen worden op deze manier denk ik.
Geen transfers meer ,ze hadden nog gepolst bij Aguemon van Leuven maar wou niet komen
Dan is het te hopen dat Naessens snel fit is, weet iemand iets van zijn blessure?
Zware gok proberen met 1 spits te overleven....