Jeugdwerking
-
Re: Jeugdwerking
Dan zal het wel terecht zijn, je modereert dat hier goed!
Orde en tucht
Om het terug over een positieve boeg te gooien: sterk comminiqué van LK. We halen er ineens de hoofdtitel mee binnen op Sporza. Dit weerspiegelt goed op onze club. Het mag eens na al die jaren van negativiteit rond alles wat geelzwart is.
Wel markant dat er niet gerept wordt over de klacht.
Om het terug over een positieve boeg te gooien: sterk comminiqué van LK. We halen er ineens de hoofdtitel mee binnen op Sporza. Dit weerspiegelt goed op onze club. Het mag eens na al die jaren van negativiteit rond alles wat geelzwart is.
Zowaar zelfs een stukje op 't Journaal. Laatste keer was geloof ik met het faillissement. Mooie dag. Ik ben er van overtuigd dat deze communicatie ook wel eens kan helpen om wat 'verloren' fans terug te lokken; zij het niet in gigantische aantallen.Flor wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 1:14 pmOrde en tucht
mooie communicatie nu weet iedereen wat de plannen zijn. en men geduld moet hebben dit gaat niet op 1-2-3 hoor.
-
Enkel met jeugd en wat ervaren ratten van uit de streek ga je geen deftige profploeg kunnen runnen, sorry deze gedachtengang gaat niet meer in deze tijd. Enkele buitenlanders (tallent) moet je er toch bijnemen if snel retour 1 amateur. Nee niet mijn verwachting alles op de jeugd zetten sorry! Een gezonde mix ok. En denkt die nu echt dat hij de tallentjes kan houden? Nee dus en dan.....
Mja, ik denk dat het KAN, maar je hebt zeker voldoende talent nodig in je ploeg om de steken op te vangen die het brengen van jonge gasten met zich brengt. Als je het echter als model wil gebruiken heb je ook sportief succes nodig als je er iets aan wenst te verdienen.
Nu: talent moet niet per se van over heel de wereld komen he. Genoeg jongens moet goede voeten hier. ‘Uit de regio’ moet wel breed genoeg geinterpreteerd worden.
Nu: talent moet niet per se van over heel de wereld komen he. Genoeg jongens moet goede voeten hier. ‘Uit de regio’ moet wel breed genoeg geinterpreteerd worden.
Ik geloof er helemaal niet in. Dit is nagenoeg hetzelfde als wat Samy geprobeerd heeft met zijn voetbalschool. Hij dacht ook dat er met deze jongens resultaat kon behaald worden. We weten allemaal hoe het is gelopen.
Die opleidingen waren peperduur en die jongens werden vanalles wijsgemaakt. Je kan een focus op jeugd toch niet allemaal over dezelfde kam scheren?
An sich denk ik dat zelfs dat had kunnen werken als ze het gradueler hadden gedaan; dus niet je halve ploeg ontslagen om dan allemaal jonkies in de plek te zetten.
KRKN wrote: ↑Fri Mar 01, 2019 7:42 amMja, ik denk dat het KAN, maar je hebt zeker voldoende talent nodig in je ploeg om de steken op te vangen die het brengen van jonge gasten met zich brengt. Als je het echter als model wil gebruiken heb je ook sportief succes nodig als je er iets aan wenst te verdienen.
Klopt ben ik het mee eens. Luc Van Thillo verteld het ook op die genuanceerde manier.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
stond wel in dat er Nederlanders kunnen komen dat wel, daar zullen ook wel talenten tussen zitten he