A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Berrem
Re: A-kern

Post by Berrem » Sat Dec 22, 2018 9:21 am

Eric wrote:
Thu Dec 20, 2018 8:28 am
Ik ga er dan ook vanuit dat we komende versterkingen (nog een 2tal?) op die posities zullen gaan halen.

En ja, Bastiaans vind ik de vreemdste onder hen.
Ik denk in alle eerlijkheid ook dat je die 5 namen niet meer snel in een geelzwart shirt zult kunnen bewonderen; ook niet na hun huur.

Veel onder hun hebben maar een contract tot het einde van het seizoen, dus eens verhuurd maken ze nog weinig kan bij Lierse vermoed ik.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Berrem

Post by Berrem » Fri Feb 08, 2019 11:54 pm

Nog een reportage op play sports over Marvin tijdens de wedstrijd tegen Aalst: https://www.playsports.be/videozone/all ... UbHmwt_VID
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Feb 09, 2019 10:29 am

Allee dus als het dit jaar niet lukt overgaan zie ik die wel vertrekken wil minstens 1B spelen zo te horen.
LK is een springplank ...

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 10, 2019 6:19 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sat Feb 09, 2019 10:29 am
Allee dus als het dit jaar niet lukt overgaan zie ik die wel vertrekken wil minstens 1B spelen zo te horen.
Goh, kan je er inderdaad in lezen, maar weet niet of hij het echt zo meent.

Nu, als hij de kans krijgt zal hij wel vertrekken. Hoelang strekt zijn contract nog?
Desnoods cashen we er nog een beetje voor :) Wij zijn immers diegenen die het 'risico' gepakt hebben om hem terug op te vissen. Zou wat tegenover mogen staan.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Feb 10, 2019 7:26 pm

Wat was, is zijn contract he mss noppes voor ons.

Eric

Post by Eric » Sun Feb 10, 2019 8:15 pm

KRKN wrote:
Sun Feb 10, 2019 6:19 pm
Vergaaneglorie wrote:

Nu, als hij de kans krijgt zal hij wel vertrekken. Hoelang strekt zijn contract nog?
Desnoods cashen we er nog een beetje voor :) Wij zijn immers diegenen die het 'risico' gepakt hebben om hem terug op te vissen. Zou wat tegenover mogen staan.
Mja, 31 nu zeker? Gaat sowieso geen jaren meer op hoog niveau meedraaien denk ik. Denk ook niet dat ploegen er nog veel voor gaan willen neertellen.

Carlke

Post by Carlke » Mon Feb 11, 2019 8:41 am

Eric wrote:
Sun Feb 10, 2019 8:15 pm
KRKN wrote:
Vergaaneglorie wrote:

Mja, 31 nu zeker? Gaat sowieso geen jaren meer op hoog niveau meedraaien denk ik. Denk ook niet dat ploegen er nog veel voor gaan willen neertellen.
en toch zeg ik dat hij in 1 b weinig te zoeken heeft.

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 11, 2019 10:25 am

Carlke wrote:
Mon Feb 11, 2019 8:41 am
Eric wrote:
Sun Feb 10, 2019 8:15 pm
KRKN wrote:

en toch zeg ik dat hij in 1 b weinig te zoeken heeft.
Hmm.. moeilijk.
Ik vind dat hij er in deze reeks wel bovenuit steekt. Vooral in hoe hij het spel kan openbreken met zijn gekaats. In 1B moet je zoiets sowieso kunnen. Ik denk dat hij nog wel zijn waarde zou hebben maar de pannen van het dak spelen; dat niet.

Axassin

Post by Axassin » Thu Feb 28, 2019 9:37 am

Sols krijgt contractverlening voor 1j + optie. Daar krijg ik het hoegenaamd niet warm van. Centraal op het middenveld een uiterst anonieme speler die zich wegsteekt en geen bal naar voor speelt (tot mijn grote frustratie en die van de mensen rondom mij). Op RB depanneerde hij degelijk, bij gebrek aan beter. Daarmee speel je niet mee voor promotie in 1ste amateur. Just my 2 cents...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Flor

Post by Flor » Thu Feb 28, 2019 1:15 pm

Axassin wrote:
Thu Feb 28, 2019 9:37 am
Sols krijgt contractverlening voor 1j + optie. Daar krijg ik het hoegenaamd niet warm van. Centraal op het middenveld een uiterst anonieme speler die zich wegsteekt en geen bal naar voor speelt (tot mijn grote frustratie en die van de mensen rondom mij). Op RB depanneerde hij degelijk, bij gebrek aan beter. Daarmee speel je niet mee voor promotie in 1ste amateur. Just my 2 cents...
Ik vind dat ook een vreemde zet. Voor op dit niveau net acceptabel vind ik. In 1B zou die serieuze sterretjes zien. Raar.

Post Reply