Westerlo - Lierse K [28-08-2021]
Westerlo - Lierse K [28-08-2021]
Komend weekend wacht ons de zware opdracht tegen titelfavoriet Westerlo, een derby om naar uit te kijken. Hopelijk kunnen we Hendrickx speelgerechtigd krijgen.
Hoe zouden jullie aantreden?
Hoe zouden jullie aantreden?
Re: Westerlo - Lierse K [28-08-2021]
---------------------------------------Hakim------------------------------------
Limbombe------------------------------------------------------------Liongola
---------------------------------------Maes-------------------------------------
--------------------Van acker---------------------Bitsindou------------------
Laes--------------Schuermans------------------Gillikens----------Hendrickx
------------------------------------De Smet--------------------------------------
Hakim omdat die gewoon weinig nodig heeft om te scoren. Heeft wat pech gehad in de twee vorige competitie wedstrijden, maar mits zijn eerste goaltje kan die wel vertrokken zijn.
Limbombe op de plek van Yagan omdat die niet echt lekker in zijn vel zit. Liongola omdat die tegen Wetteren we een meer dan degelijke indruk naliet. Heeft snelheid en een actie.
Maes hoeft geen woorden, is gewoon onze beste voetballer. Van acker en bitsindou net hetzelfde, stofzuigers met voetballend vermogen.
De achterlinie met Laes die hoog durft spelen, heb je nodig om onder de druk uit te kunnen komen. Schuermans als wapen op de corners, Gillikens met zijn uitstekende cross ballen. Ongezien de laatste jaren in onze kern iemand die zo vlot die ballen zo kan trappen. Hendrickx voor de maturiteit en toch wel kwaliteit die op dit moment logisch hoger ligt dan PDS. Al doet PDS het absoluut ook niet slecht voor zijn leeftijd.
Als hendrickx niet speelgerechtigd is, uiteraard PDS.
En De Smet in doel in afwezigheid van Bernd. Al zou ik, als Bernd terug is, de keuze niet zo eenvoudig vinden. t.o.v. vorig seizoen vind ik De Smet heel zelfzeker spelen en eigenlijk nog op geen foutje te betrappen. Naar de toekomst toe is dat ook gewoon een betere keuze voor onze geliefde club.
- Justhomuch
Ik zou er nog niet van verschieten dat hendrickx tegen dan nog altijd niet speelgerechtigd is, ze doen daar in Ijsland serieus moeilijk heb ik de indruk?
Wij komen áltijd terug!
De Smet doet het inderdaad goed. Ik was nochtans zeer terughoudend over zijn kwaliteiten, maar eerlijk is eerlijk: op nog geen enkele fout te betrappen geweest precies.Yentl1992 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 9:12 am---------------------------------------Hakim------------------------------------
Limbombe------------------------------------------------------------Liongola
---------------------------------------Maes-------------------------------------
--------------------Van acker---------------------Bitsindou------------------
Laes--------------Schuermans------------------Gillikens----------Hendrickx
------------------------------------De Smet--------------------------------------
Hakim omdat die gewoon weinig nodig heeft om te scoren. Heeft wat pech gehad in de twee vorige competitie wedstrijden, maar mits zijn eerste goaltje kan die wel vertrokken zijn.
Limbombe op de plek van Yagan omdat die niet echt lekker in zijn vel zit. Liongola omdat die tegen Wetteren we een meer dan degelijke indruk naliet. Heeft snelheid en een actie.
Maes hoeft geen woorden, is gewoon onze beste voetballer. Van acker en bitsindou net hetzelfde, stofzuigers met voetballend vermogen.
De achterlinie met Laes die hoog durft spelen, heb je nodig om onder de druk uit te kunnen komen. Schuermans als wapen op de corners, Gillikens met zijn uitstekende cross ballen. Ongezien de laatste jaren in onze kern iemand die zo vlot die ballen zo kan trappen. Hendrickx voor de maturiteit en toch wel kwaliteit die op dit moment logisch hoger ligt dan PDS. Al doet PDS het absoluut ook niet slecht voor zijn leeftijd.
Als hendrickx niet speelgerechtigd is, uiteraard PDS.
En De Smet in doel in afwezigheid van Bernd. Al zou ik, als Bernd terug is, de keuze niet zo eenvoudig vinden. t.o.v. vorig seizoen vind ik De Smet heel zelfzeker spelen en eigenlijk nog op geen foutje te betrappen. Naar de toekomst toe is dat ook gewoon een betere keuze voor onze geliefde club.
Yagan blijft inderdaad een moeilijk geval. Zijn afwerking tegen Deinze was dan wel weer uitstekend.
En wat Hendrickx betreft: alleen al voor meer breedte in de kern hebben we die echt stilletjes aan nodig.
Erg benieuwd naar deze ontmoeting. Met een punt mogen we tevreden zijn zeker?
-
Ondanks alle goede resultaten moeten we wel realistisch blijven. We hebben afgelopen week tegen de minste ploegen gespeeld die we dit jaar bekampen. De punten tegen Westerlo zijn bonuspunten lijkt me. Ondanks dat hebben we wel o zo veel meer wapens dan afgelopen seizoen, dus zakken doen we zeker niet lijkt me.
Qua opstelling zou ik toch nog een keertje Yagan laten starten, met die kerel weet je nooit. En hopelijk is Hendrickx er inderdaad snel bij, er zou trouwens nog iemand op komst zijn heb ik opgevangen.
Qua opstelling zou ik toch nog een keertje Yagan laten starten, met die kerel weet je nooit. En hopelijk is Hendrickx er inderdaad snel bij, er zou trouwens nog iemand op komst zijn heb ik opgevangen.
Inderdaad, niet gaan zweven. Ploegen als Deinze en Westerlo zijn echt wel sterker en hebben ook de breedte om een heel seizoen scherp aan de dag te kunnen komen. De doelstelling, een rustig seizoen, lijkt wel haalbaar met de (vroege) eerste signalen die we nu hebben.KLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 12:40 pmOndanks alle goede resultaten moeten we wel realistisch blijven. We hebben afgelopen week tegen de minste ploegen gespeeld die we dit jaar bekampen. De punten tegen Westerlo zijn bonuspunten lijkt me. Ondanks dat hebben we wel o zo veel meer wapens dan afgelopen seizoen, dus zakken doen we zeker niet lijkt me.
Westerlo heeft ook haar gebreken vooral achteraan op hoekschoppen en bij balverlies op het middenveld... Virton en RWDM konden daar geen gebruik van maken hopelijk geel-zwart wel! Hun sterkte ligt momenteel bij Tuur Dierickx hou je die uit de match verliezen ze 50% van hun mogelijkheden.
En weet je ook voor welke positie ?KLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 12:40 pmer zou trouwens nog iemand op komst zijn heb ik opgevangen.
Formerly known as Lisp-boy
-
Nee dat weet ik nietLisp-boy wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 5:12 pmEn weet je ook voor welke positie ?KLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 12:40 pmer zou trouwens nog iemand op komst zijn heb ik opgevangen.
Hopelijk extra spits nogKLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 6:20 pmNee dat weet ik nietLisp-boy wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 5:12 pmEn weet je ook voor welke positie ?KLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 26, 2021 12:40 pmer zou trouwens nog iemand op komst zijn heb ik opgevangen.