Challenger Pro League
Re: Proximus league
Voor naar beneden te kijken bedoel je toch he?Carlke wrote: ↑Sun Aug 15, 2021 8:45 amNu niet overdrijven oke ze waren veel beter gisteren, maar ik schat Moeskroen niet hoog in ! Virton , Lierse , Lommel , Moeskroen tussen die ploegen gaat het gaan denk !ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 9:39 pmZet RWDM maar bij de favorieten... Iedereen buiten Rocha aan boord kunnen houden dat wordt de te kloppen ploeg! Ondertussen wordt Moeskroen weggetikt rusten 2-0...Nzuzi uitblinker en Claes doelpuntenmakers.Eric wrote: ↑Thu Aug 12, 2021 11:37 amVandaag nog eens door de ploegen gegaan in de reeks, en toch een beetje schrik. An sich hebben volgende ploegen betere papieren als ons:
- Westerlo
- Deinze
En (in mindere mate):
- Waasland Beveren
- Moeskroen
RWDM en Lommel zitten wat gelijk denk ik. Virton moeten we echt wel achter ons kunnen laten. Top 5 moet dus de ambitie zijn denk ik.

Als je maar met 8 bent ligt het kort bij elkaar hé

Beveren fans in Lommel 

. Dit mocht toch niet ? Dat ze Lommel maar zware boete opleggen . Vind dit niet kunnen tegenover andere clubs !

-
Ik denk dat je je in Westerlo nog wel aan iets mag verwachten, van wat ik al hoorde, wordt grappig 

Virton-Westel al 0-1 had al 0-2 moeten staan...
- Justhomuch
Ook zoiets opgevangenKLSK190630 wrote: ↑Sun Aug 15, 2021 6:29 pmIk denk dat je je in Westerlo nog wel aan iets mag verwachten, van wat ik al hoorde, wordt grappig![]()

Wij komen áltijd terug!
Heb ik het nu goed voor dat we vanaf volgend seizoen naar 16 clubs gaan?
Heb ik ook zo begrepen ja. Waarvan 4 belofteclubs.