Challenger Pro League
Re: Proximus league
De match ook een half uurke ofzo gevolgt Willem wou precies niet balletje achteruit, balletje opzij... Wel onthouden dat Virton kwetsbaar is wanneer het te snel gaat of den counter incasseren maar vrij logisch ook nog maar een weekje training en amper twee wedstrijdjes achter de rug... Zondag tegen Westerlo zal het andere koek worden!
Toch een bijhoorlijke prestatie. Uiteraard moeten we op de eerste thuismatch winnen tegen Virton, maar we mogen niet de fout maken te denken dat het vanzelf zal gaan. Ze zullen zichzelf als underdog zien en gebrand zijn om te winnen.
Liam Manning (trainer Lommel) is plots vertrokken naar MK Dons in de Engelse derde klasse. Na hun vreemde transferperiode nu weer dit, van Lommel verwacht ik geen grootse dingen sit seizoen.
Ook niet alles net voor de start.
Vandaag nog eens door de ploegen gegaan in de reeks, en toch een beetje schrik. An sich hebben volgende ploegen betere papieren als ons:
- Westerlo
- Deinze
En (in mindere mate):
- Waasland Beveren
- Moeskroen
RWDM en Lommel zitten wat gelijk denk ik. Virton moeten we echt wel achter ons kunnen laten. Top 5 moet dus de ambitie zijn denk ik.
- Westerlo
- Deinze
En (in mindere mate):
- Waasland Beveren
- Moeskroen
RWDM en Lommel zitten wat gelijk denk ik. Virton moeten we echt wel achter ons kunnen laten. Top 5 moet dus de ambitie zijn denk ik.
Deinze zit volgend seizoen zonder stadion, moeten opnieuw aanvraag indienen...
Licentie weigeren godverdomme die blijven elk jaar daar mee weg te komen ! Zijn amateur ploegen die daardoor niet de stap kunnen zetten naar 1b zei wel! Iedereen gelijk voor de wet !
Zet RWDM maar bij de favorieten... Iedereen buiten Rocha aan boord kunnen houden dat wordt de te kloppen ploeg! Ondertussen wordt Moeskroen weggetikt rusten 2-0...Nzuzi uitblinker en Claes doelpuntenmakers.Eric wrote: ↑Thu Aug 12, 2021 11:37 amVandaag nog eens door de ploegen gegaan in de reeks, en toch een beetje schrik. An sich hebben volgende ploegen betere papieren als ons:
- Westerlo
- Deinze
En (in mindere mate):
- Waasland Beveren
- Moeskroen
Nu niet overdrijven oke ze waren veel beter gisteren, maar ik schat Moeskroen niet hoog in ! Virton , Lierse , Lommel , Moeskroen tussen die ploegen gaat het gaan denk !ozzy105 wrote: ↑Sat Aug 14, 2021 9:39 pmZet RWDM maar bij de favorieten... Iedereen buiten Rocha aan boord kunnen houden dat wordt de te kloppen ploeg! Ondertussen wordt Moeskroen weggetikt rusten 2-0...Nzuzi uitblinker en Claes doelpuntenmakers.Eric wrote: ↑Thu Aug 12, 2021 11:37 amVandaag nog eens door de ploegen gegaan in de reeks, en toch een beetje schrik. An sich hebben volgende ploegen betere papieren als ons:
- Westerlo
- Deinze
En (in mindere mate):
- Waasland Beveren
- Moeskroen