Voorbereiding seizoen 2021-2022

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022

Post by Netzer » Sat Aug 07, 2021 11:36 am

Carlke wrote:
Sat Aug 07, 2021 10:58 am
Ziggy wrote:
Sat Aug 07, 2021 10:41 am
Flor wrote:
Sat Aug 07, 2021 8:31 am
Laatste match van de voorbereiding! Geen Gillekens en Naessens vandaag. Voor de rest neem ik aan dat we veel van de namen van vanavond ook tegen Deinze aan het werk gaan zien.
Die nassens hoe veel keer heeft die ist komt niks van die gast
Dat is de reden waar ik bang voor was bij zijn transfer ! Goede speler als hij dit is zonder twijfel. Maar hoe dikwijls gaat die fit zijn ?
En dat is ook de reden waarom ik al maanden zeg dat er absoluut een spits bij moet komen of we krijgen problemen als er iets met Abdallah gebeurd.
Naessens was een risico en zou zomaar ons "Hazard"-geval kunnen worden, van de ene blessure in de andere.
Waarom niemand huren zoals bv een Colassin van anderlecht ? (indien haalbaar natuurlijk).
Formerly known as Lisp-boy

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Aug 07, 2021 9:28 pm

Matige partij tegen Dender. We waren veel beter en kregen wel redelijk wat kansen, maar een gevoel van zekerheid had ik ook nooit.

Beetje een algemene analyse:
De verdediging: stond secuur, vooral vanop PDS zen flank kwam Dender gevaarlijk dreigen. Dit wisten we uiteraard al. Wat ik ook zag was veel lange flankwissels van de backs, was duidelijk op getraind en er kwamen dan ook veel ballen aan. Meerdere malen gevaarlijk ook.

Moddenveld: had controle, zoals andere wedstrijden stuurde Maes het spel, kwam veel goed tussen de zones.

Aanval: Abdallah maakt een makkelijke goal, maar hij legt hem er toch weer in, die jongen straalt vertrouwen uit ondertussen. Hebben we nog eens een goalgetter vast?

Leuke avond alvast! Nog een week en het echte werk kan beginnen, can't wait.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Aug 07, 2021 9:32 pm

XDV1906 wrote:
Sat Aug 07, 2021 9:28 pm
Matige partij tegen Dender. We waren veel beter en kregen wel redelijk wat kansen, maar een gevoel van zekerheid had ik ook nooit.

De verdediging: stond secuur, vooral vanop PDS zen flank kwam Dender gevaarlijk dreigen. Dit wisten we uiteraard al. Wat ik ook zag was veel lange flankwissels van de backs, was duidelijk op getraind en er kwamen dan ook veel ballen aan. Meerdere malen gevaarlijk ook.

Moddenveld: had controle, zoals andere wedstrijden stuurde Maes het spel, kwam veel goed tussen de zones.

Aanval: Abdallah maakt een makkelijke goal, maar hij legt hem er toch weer in, die jongen straalt vertrouwen uit ondertussen. Hebben we nog eens een goalgetter vast?

Thx voor het verslag! Scoort blijkbaar makkelijk Abdallah hopelijk is hij de man die er 15-20 kan inleggen dan zou LK wel eens de grote onverwachte verrassing kunnen worden in 1B!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Aug 07, 2021 9:48 pm

XDV1906 wrote:
Sat Aug 07, 2021 9:28 pm

Bedankt voor uw analyse! Mag onderhand gaan starten dat seizoen.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sat Aug 07, 2021 10:55 pm

Hier mijn analyse de avond begon al niet al te best. En nee gaat mij niet om een pintje meer of minder ! Ik kan mijn drank goed zelf betalen 😄. Maar aankondigen vanaf 18 uur gratis vat in thema café. Wij komen aan om 15 na 6. Moesten betalen. Na mach blijkbaar wel gratis vat dus slechte communicatie. Maar allee over match nu. Kreeg het er ook niet warm van ! Begonnen slecht Dender kwam 2 keer dicht bij vond ik. Daarna waren wij het die overnamen. 70 min baas over Dender. Ik vond het ook een matige vertoning eigenlijk. Achteraan zelfde analyse het stond goed en Dender wist dat het via Pieter moest maar vond wel dat hij zich niet opzij liet zetten! Scott nee haal hem weg uit middenveld dat is goed als je voor staat.achteraan centraal veel keuze hoor gillekens, schuur vaste mannen. In nood van Acker deed dat vandaag goed. En Scott ook die kan dat . Dus 4 man voor 2 plaatsen voldoende. Vooraan moet er spits bij. Naesens te veel gekwetst maesen komt niks van, zelfs vandaag nog niet eens ingevallen.

Axassin

Post by Axassin » Sat Aug 07, 2021 11:05 pm

Ik vond ons best wel dominant voetballen met, naar schatting 70% balbezit. Dat kon ons team vorig jaar niet.

Dit ondanks het middenveld swinnen-scott. Dat tvi niet inzag dat dit niet ging werken... Scott moest heel de tijd de ballen verdelen, waar uiteraard zijn sterkte niet ligt. Van acker stond een rij lager en wat zie ik die graag voetballen; trapt uitstekende lange ballen. Die mee een rijtje naar voren en we staan een stuk sterker imo.

Ik heb verder wel het gevoel dat onze flanken écht goed zitten. Zeker als je binnenkort op rechts met Hendrickx-Limbombe kan spelen, dat moet toch bij de betere flanken van onze reeks zijn. Waarmee ik zeker geen afbreuk wil doen aan de prestatie van PDS, was wederom degelijk. Ook van de andere kant (yagan-Laes) gaat best wel wat dreiging uit.

Ook Maes zie ik graag spelen; enorm veel grinta gekoppeld aan technisch vermogen. Verliest op een bepaald moment een bal, gaat helemaal doorjagen en verovert hem opnieuw. Jammer dat zijn vrije trap op de lat uiteen spatte. Op die stilstaande fases, zowel corners als vrij trappen, zijn we een stuk gevaarlijker.

Abdallah; tja, maakt er weer eentje, gaan we plezier aan beleven.

Wie me wel weer wat tegenviel was de schuur. Oogt onzeker met momenten.

Ik heb wel gevoel dat de ploeg er staat. We gaan wel eens verliezen maar we gaan niet naar huis gespeeld worden
Laat het seizoen maar komen!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Sat Aug 07, 2021 11:06 pm

Carlke wrote:
Sat Aug 07, 2021 10:55 pm
Hier mijn analyse de avond begon al niet al te best. En nee gaat mij niet om een pintje meer of minder ! Ik kan mijn drank goed zelf betalen 😄. Maar aankondigen vanaf 18 uur gratis vat in thema café. Wij komen aan om 15 na 6. Moesten betalen. Na mach blijkbaar wel gratis vat dus slechte communicatie. Maar allee over match nu. Kreeg het er ook niet warm van ! Begonnen slecht Dender kwam 2 keer dicht bij vond ik. Daarna waren wij het die overnamen. 70 min baas over Dender. Ik vond het ook een matige vertoning eigenlijk. Achteraan zelfde analyse het stond goed en Dender wist dat het via Pieter moest maar vond wel dat hij zich niet opzij liet zetten! Scott nee haal hem weg uit middenveld dat is goed als je voor staat.achteraan centraal veel keuze hoor gillekens, schuur vaste mannen. In nood van Acker deed dat vandaag goed. En Scott ook die kan dat . Dus 4 man voor 2 plaatsen voldoende. Vooraan moet er spits bij. Naesens te veel gekwetst maesen komt niks van, zelfs vandaag nog niet eens ingevallen.
Ik heb wel gratis pintjes gehad voor de match :twisted:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Carlke

Post by Carlke » Sat Aug 07, 2021 11:27 pm

Axassin wrote:
Sat Aug 07, 2021 11:06 pm
Carlke wrote:
Sat Aug 07, 2021 10:55 pm
Ik heb wel gratis pintjes gehad voor de match :twisted:
Goed gezopen dan als het vat om 18 u 20 op was 😄😄😄😄.maar allee blij dat er toch mensen zijn die het wel gehad hebben raar dat wij moesten betalen dan ! Maar allee was al blij dat ik terug goed bier kon drinken nu op Lierse 🍺.

KRKN

Post by KRKN » Sun Aug 08, 2021 12:25 am

Was er helaas niet bij, dus bedankt voor het verslag! Ben niet zo overtuigd van het resultaat van een ploeg die gelijk speelt tegen Lokeren Temse, maar goed. Hopelijk recupereren we Gillekens tegen Deinze. Ik ben alvast erg benieuwd! Was er wat volk?

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Aug 08, 2021 1:49 am

Het was ook gewoon niet overtuigend. Ik was op Eindhoven en dat was 10x beter. We hadden balbezit, maar deden er enorm weinig mee. Veel ballen opzij. Vooral Scott. Die man is heel belangrijk, maar kan geen 2 ballen vooruit spelen op een match. Echt wel een probleem.

Verder, ik weet niet of ik de enige was die tickets had voor den L, maaf wij kwamen aan op den berg, hadden ons ticket gescand en zagen daar dan plots dranghekken staan. Dus wij vragen van hoe moeten wij hier boven komen, moesten we helemaal via de normale bezoekersingang. Geen idee of dat gecommuniceerd was, maar wij wisten alleszins can niets. Best onozel eigenlijk.

Post Reply