Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Middenvelder volgens mij.
Zou trouwens Antoine Colassin niet overhaald kunnen worden om een jaartje op huurbasis over te komen ?
Krijgt totaal geen kansen meer in anderlecht en dan zitten we safe vooraan
Formerly known as Lisp-boy
Taravel zou voor ons ook een hele goede zijn vanachter, een echte leider en een klasse beter dan Schuurmans, mag weg bij Cercle
Nog altijd geen rechts back
Naar wat ik gehoord heb zou er terug rook komen uit de Eyjafjallajökull.
Dit komt van een IJslandse nieuwssite.
Dan zal hij eindelijk kunnen worden voorgesteld.
(vertaald met Google Translate)
‘De Belgische voetballer Jonathan Hendrickx speelde zijn laatste wedstrijd bij KA, maar hij kwam voor het seizoen naar de club. Hallgrímur Jónasson, de assistent-coach van KA, bevestigde het nieuws vanavond aan mbl.is.
Hendrickx speelde negen wedstrijden met KA in de Pepsi Max League en scoorde daarin één keer. Hij speelde eerder met Breiðablikur en FH in dit land.
In 87 competitiewedstrijden in IJsland maakte de Belgische verdediger drie doelpunten. Hij speelde vanavond zijn laatste wedstrijd in de 2: 1 overwinning op Keflavík.’
‘De Belgische voetballer Jonathan Hendrickx speelde zijn laatste wedstrijd bij KA, maar hij kwam voor het seizoen naar de club. Hallgrímur Jónasson, de assistent-coach van KA, bevestigde het nieuws vanavond aan mbl.is.
Hendrickx speelde negen wedstrijden met KA in de Pepsi Max League en scoorde daarin één keer. Hij speelde eerder met Breiðablikur en FH in dit land.
In 87 competitiewedstrijden in IJsland maakte de Belgische verdediger drie doelpunten. Hij speelde vanavond zijn laatste wedstrijd in de 2: 1 overwinning op Keflavík.’
Dan verwacht ik vrijdag of zaterdag das ze hem voorstellen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Daarmee hebben we toch één van de beste rechtsbacks van de reeks hoor. En in mijn ogen heeft onze man aan de andere kant, Brent, dat zelfde potentieel. Als er nu nog een goeie cv bijkomt, vind ik ons toch een deftig team hebben hoor.TV2002 wrote: ↑Wed Aug 04, 2021 11:40 pmDit komt van een IJslandse nieuwssite.
Ik weet dat er velen nog roepen op een spits en ik begrijp dat zeker. Maar aan de start van de voorbereiding hebben ze gezegd dat ze met een kleinere maar kwalitatievere kern gingen werken. Voor mij zijn ze daar zeker in geslaagd.
Als ik mag kiezen, geef mij maar een 6 met meer voetballend vermogen dan scott. Of een 10 waardoor je Maes naar achter kan trekken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De zus van Jonathan Hendrickx volgt de club nu ook op instagram. Dat is al vaker een goed teken gebleken.