Allerlei
-
Re: Allerlei
Tot nu toe niets last. Ik ga nu de haag scheren met zwaar benzine schaar, zal straks mijn inspuit arm wel voelen denk,.Justhomuch wrote: ↑Sat Jul 17, 2021 9:30 amLast van gehad? Ging normaal fietsen deze ochtend maar ga het toch op een wandeling met de hond houden.
Ik was daar serieus van de kaart van. Eerste weinig last, maar tweede wel koortsig/spierpijn/moe. Wel na anderhalve dag al voorbij.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 16, 2021 10:43 amNog iemand last van zijn 2e Moderna vaccin? Wordt geen constructieve dag heb ik den indruk![]()
- Justhomuch
Net dezelfde symptomen gehad, na anderhalve dag was het over.KRKN wrote: ↑Sat Jul 17, 2021 3:28 pmIk was daar serieus van de kaart van. Eerste weinig last, maar tweede wel koortsig/spierpijn/moe. Wel na anderhalve dag al voorbij.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 16, 2021 10:43 amNog iemand last van zijn 2e Moderna vaccin? Wordt geen constructieve dag heb ik den indruk![]()
Wij komen áltijd terug!
Nog anderhalve week tot men conge. Zwaar aant aftellen 

Voor de eerste keer in m'n leven gekluisterd voor een hockeymatch gezeten. Wat een prachtprestatie.
- Justhomuch
Binnen 2 weken voor de aller eerste keer zonder mondmasker naar een openlucht feestje, het gaat bevreemdend zijn denk ik, feest! 🥳
Edit: van weekend vergist, maar des te beter, zo ben ik fris genoeg om de match van zondag te analiseren!
Edit: van weekend vergist, maar des te beter, zo ben ik fris genoeg om de match van zondag te analiseren!
Wij komen áltijd terug!
Het kot voor mij alleen vandaag
Fietstochtje en sebiet mezelf in de zetel installeren. Jammer dat de Lierse niet speelt 

Treinen zitten weer boemvol. Dat was een aspect dat ik nochtans niet terug hoefde te zien 

- Justhomuch
Volgens NMBS zelf zit er nog altijd minder volk op dan pre-corona. Op de baan is't ook al terug vollenbak.
Wij komen áltijd terug!
Kleine oogjes na gisteren hier. Om half 4 pas in m'n bed gekropen