Challenger Pro League
Re: Proximus league
't Is een enorm voordeel om ze al zo vroeg tegen te komen. Dat gaat wegebben naar mate de competitie vordert. Eerste thuismatch winnend afsluiten gaat heel de club sowieso een boost geven. De opener tegen Deinze: daar mag je tevreden zijn met een puntje lijkt me.
Van mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Helemaal mee akkoord. Grote fan van Vinck maar van zulke transfers moeten we geen schrik hebben.Axassin wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:42 pmVan mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
2.. Nu ze hebben al 6 spelers onder dak nog minstens vijf te gaan...Axassin wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:42 pmVan mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
2..... En spelers die zelden hebben gespeeld laatste jaren !ozzy105 wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:48 pm2.. Nu ze hebben al 6 spelers onder dak nog minstens vijf te gaan...Axassin wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:42 pmVan mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
-
Dat is bij ons ook he; Naessens, Yagan, Poelmans, Maes, Schuermans, Stallone allemaal niet veel gespeeld afgelopen jaar.Carlke wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 5:31 pm2..... En spelers die zelden hebben gespeeld laatste jaren !ozzy105 wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:48 pm2.. Nu ze hebben al 6 spelers onder dak nog minstens vijf te gaan...Axassin wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:42 pm
Van mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
Denk dat Virton aankopen doet om volgend seizoen in de hoogste Amateurreeks een goed beurt te maken en zo verder te groeien... Men zal daar ook wel beseffen dat redding echt wel een wonder zou betekenen. Benieuwd wanneer ze hun eerste punt behalen in deze zware reeks!
Klopt, maar intussen al wel een volwaardige voorbereiding achter de rug hebben. De "fond" die je nu mist, maak je tot minstens de winterstop niet meer goed. Spelers mogen dan nog een individueel programma gevolgd hebben, die intensiteit is altijd minder.KLSK190630 wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 5:56 pmDat is bij ons ook he; Naessens, Yagan, Poelmans, Maes, Schuermans, Stallone allemaal niet veel gespeeld afgelopen jaar.