Challenger Pro League
Re: Proximus league
Toch maar geen wonderen van verwachten! Bovendien wachten deze spelers een bijzonder zware opdracht nl vermijden degradatie. De lat wordt al bijzonder hoog gelegt maar ok ieder zijn gedacht zie dit niet goedkomen.
Denken jullie echt dat die Italiaanse beloften het zouden zien zitten om in een godverlaten gat als Virton te gaan zitten en wonen ?
Dat gaan we snel weten denk ! Ze kunnen zich niet blijven weg stoppen. Vorige week zou het bekend gemaakt worden . Zijn weeral week verder !
Olivier myny naar Moeskroen hoop dat je weet over wie ik het heb weet niet of schrijfwijze juist is
lijkt mij goede transfer

Ik denk dat Moeskroen serieus voor de dag gaat komen.
Virton heeft er twee extra-spelers bij, kunnen al een kaartje leggen!
Tja twee spelers die weinig of niet speelden... Zullen met spelers van een ander kaliber moeten komen om niet te degraderen! Maar ok eigenlijk hebben die spelers niks te verliezen degradatie in zulke omstandigheden zou logisch zijn dus...
2.... Zijn geen toppers met deze transfers moeten we ons geen zorgen maken. Als ze allemaal zo een transfers doen, en geen match ritme hebben zijn we gered. Maar kan nog natuurlijk samenwerking met topclub of zo. Maar weer zijn we week verder dus.
In iedergeval: thuis tegen Virton moeten we op speeldag twee de drie punten thuis houden. Geen excuses.