Challenger Pro League
Re: Proximus league
Ze gaan in zee met onder andere Atalanta lees ik. Tof, weer zo'n sattelietclub.KRKN wrote: ↑Fri Jul 23, 2021 8:16 amEen teken van leven uit Virton:
https://www.proximus.be/pickx/nl/215770 ... TDwdpUKDBQ
Benieuwd wanneer ze degraderen...Flor wrote: ↑Fri Jul 23, 2021 6:17 pmZe gaan in zee met onder andere Atalanta lees ik. Tof, weer zo'n sattelietclub.KRKN wrote: ↑Fri Jul 23, 2021 8:16 amEen teken van leven uit Virton:
https://www.proximus.be/pickx/nl/215770 ... TDwdpUKDBQ
Virton heeft eindelijk op iets meer dan twee weken voor de start een trainer! Tevens beschikken ze over twee spelers lol...
-
Het wordt samen met virton vechten tegen degradatie. RWDM ondertussen genk geklopt, met tussen de lijnen toch enkele stevige namen.
Zag het ook. Straffe prestatie. Al denk ik dat ook zij echt wel gaan moeten knokken komend seizoen.KLSK190630 wrote: ↑Tue Jul 27, 2021 6:13 pmHet wordt samen met virton vechten tegen degradatie. RWDM ondertussen genk geklopt, met tussen de lijnen toch enkele stevige namen.
Als Virton voor LK eindigt zou het een ferme blammage zijn!!! Eer die een kern en of ploeg hebben dat ingespeeld en op niveau is zullen we al na de winterstop zijn! Men is nog steeds op zoek naar vrije spelers die deze waanzinnige uitdaging willen aangaan lees niet degraderen. Zonder voorbereiding, matchritme begin er maar aan voor je het weet sta je 10 punten achter op de voorlaatste...KLSK190630 wrote: ↑Tue Jul 27, 2021 6:13 pmHet wordt samen met virton vechten tegen degradatie. RWDM ondertussen genk geklopt, met tussen de lijnen toch enkele stevige namen.
Als dat spelers zijn op 1 b niveau denk ik ook dat het vogel voor de kat is ! Zijn dat topspelers is 10 punten niks met 3 punten systeem.weet natuurlijk niet wat er daar gaande is. Blijft verlopig raadsel !ozzy105 wrote: ↑Wed Jul 28, 2021 3:03 pmAls Virton voor LK eindigt zou het een ferme blammage zijn!!! Eer die een kern en of ploeg hebben dat ingespeeld en op niveau is zullen we al na de winterstop zijn! Men is nog steeds op zoek naar vrije spelers die deze waanzinnige uitdaging willen aangaan lees niet degraderen. Zonder voorbereiding, matchritme begin er maar aan voor je het weet sta je 10 punten achter op de voorlaatste...KLSK190630 wrote: ↑Tue Jul 27, 2021 6:13 pmHet wordt samen met virton vechten tegen degradatie. RWDM ondertussen genk geklopt, met tussen de lijnen toch enkele stevige namen.
Als daar veel volk van Atalanta terecht komt kan het toch wel snel gaan denk ik. Ook qua punten.