Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Interessant stuk over de aboverkoop van 1A clubs op Sporza. Toch verschoten van sommige aantallen. Zo heeft Cercle 3000 abo's verkocht, wat toch meer is dan ik verwacht had. Andere clubs verrassen dan weer minder: Eupen (500). Seraing ook slechts 1000 (wat dan wel weer een enorme stijging is, procentueel gezien). Union kent ook een enorme stijging na de promotie.
Naar 1A stijgen is dus geen slechte zet, abo-gewijs
Naar 1A stijgen is dus geen slechte zet, abo-gewijs

Eupen verbaast mij niks is daar bijna gedaan denk ! Hebben die investeerders zich niet terug getrokken ? Dan zal de supporters daar niet overtuigen om abbo aan te schaffen .KRKN wrote: ↑Fri Jul 16, 2021 9:25 amInteressant stuk over de aboverkoop van 1A clubs op Sporza. Toch verschoten van sommige aantallen. Zo heeft Cercle 3000 abo's verkocht, wat toch meer is dan ik verwacht had. Andere clubs verrassen dan weer minder: Eupen (500). Seraing ook slechts 1000 (wat dan wel weer een enorme stijging is, procentueel gezien). Union kent ook een enorme stijging na de promotie.
Naar 1A stijgen is dus geen slechte zet, abo-gewijs![]()
Pronostieken wie kampioen rc Genk zakken Eupen en seraing
Ik denk eens terug volk in stadion Antwerp het wel eens zou kunnen zijn ! Met dealers ben ik het eens Eupen, Seraing. En hopelijk kloppen wij Eupen in die promotie match ! Dromen mag hé 

En tis begonnen! toch opmerkelijk dat Genk het altijd moeilijk heeft tegen Standard.
Ha, Anderlecht start zijn seizoen met een valse noot. Mooi voor Union.
Union wordt de verrassing. Los kampioen gespeeld in 1B en draaien gewoon vlot mee in 1A ze.
Opmerkelijk ook, volgens mij stond er niemand nieuw in de basis van Union gisteren, die spelen gewoon met hun 1B ploeg op Anderlecht