Voorbereiding seizoen 2021-2022
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022
Maxime Limbombe heeft toch stappen gezet vind ik. Daarnaast zag ik gisteren voor de eerste keer die Meddour spelen. In de 30' die hij kreeg was hij zowat de beste speler op het veld. Aangename verrassingKLSK190630 wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 1:42 pmHeb de match zelf niet gezien, wie van de jongeren staat volgens jullie al het verst? Is toch wel belangrijk dat die mannen dicht tegen het niveau van de basisspelers aanleunen denk ik, omdat het een lang seizoen zal zijn. 1-4 tegen Heist lijkt mij zeker geen verkeerde uitslag.
Cel Teunen; begon echt wel ok aan de match maar was de rechtstreekse oorzaak van het tegendoelpunt met een dramatische inspeelpas. Stond op de CV naast Gillekens. Geen idee of dat zijn natuurlijke positie is maar komt daar duidelijk fysiek nog te kort.
Ook de zoon van Nico, Robbe, deed mee. Was in in mijn ogen ook nog ruim onvoldoende. Werd in de 2de helft afgelost door Pieter De Schrijver die het dan wel weer zeer secuur was.
Voor Robbe en Cel uiteraard nog geen drama op hun 17-18j.
Conclusie en antwoord op jouw vraag; Maxime Limbombe en Pieter De Schrijver zijn klaar voor minuten, al vermoed ik dat zij nog een concurrent voor zich zullen moeten dulden met Yagan en de rechtsback die nog gaat komen. Nu zaterdag komt er een goede test met een sterke tegenstrever (Willem II). Eens kijken hoe ze daar stand houden. Meddour speelde een erg sterk en veelbelovend half uur maar dat is toch te weinig om hier al definitieve conclusies aan te koppelen. Graag voor hem ook nog wat speelminuten deze voorbereiding.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Aangename match om te kijken, Meddour is mij opgevallen vooral, zeker omdat het dan nog eens een jeugdspeler is. Toffe kennismaking ook met een paar forumleden!
Wij komen áltijd terug!
Leeftijd en welke positie Justho? Kan hem niet terugvinden op google speelt wel een Meddour rechtsachter bij RWDM broer van?Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 3:51 pmAangename match om te kijken, Meddour is mij opgevallen vooral, zeker omdat het dan nog eens een jeugdspeler is. Toffe kennismaking ook met een paar forumleden!
Insgelijks!Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 3:51 pmAangename match om te kijken, Meddour is mij opgevallen vooral, zeker omdat het dan nog eens een jeugdspeler is. Toffe kennismaking ook met een paar forumleden!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
speelde op de 10 gisteren. Er is nog wat verwarring (ook bij mij) over de naam denk ik. Het gaat om Mohamed Faisal Bekkour (26-01-2003).ozzy105 wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 4:13 pmLeeftijd en welke positie Justho? Kan hem niet terugvinden op google speelt wel een Meddour rechtsachter bij RWDM broer van?Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 3:51 pmAangename match om te kijken, Meddour is mij opgevallen vooral, zeker omdat het dan nog eens een jeugdspeler is. Toffe kennismaking ook met een paar forumleden!
Thx, leuk om te zien dat jongens als Bekkour, De Schryver en de jongste Limbombe dicht bij het eerste elftal staan! Hopelijk blijven ze bevestigen waardoor men op termijn kan cashen! Goed bezig op het lisp dit seizoen niet in nood komen en rustig verder bouwen om te oogsten lees promotie!Axassin wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 4:18 pmspeelde op de 10 gisteren. Er is nog wat verwarring (ook bij mij) over de naam denk ik. Het gaat om Mohamed Faisal Bekkour (26-01-2003).ozzy105 wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 4:13 pmLeeftijd en welke positie Justho? Kan hem niet terugvinden op google speelt wel een Meddour rechtsachter bij RWDM broer van?Justhomuch wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 3:51 pmAangename match om te kijken, Meddour is mij opgevallen vooral, zeker omdat het dan nog eens een jeugdspeler is. Toffe kennismaking ook met een paar forumleden!
Hopelijk krijgen Jens en Yagan meer tijd tegen Willem II. En daarna toch al eens richting type elftal gaan evolueren lijkt me. Nog een dikke drie weken heren!
Ik ga de stream proberen kijken. Zal jullie mijn bevindingen delen
-
Op de site van Willem 2 dacht ik !