Clubnieuws
Re: Clubnieuws
dat kan niet dat dat enkel digitaal moet
Dit is wat ik op de site kon vinden:
Het is ook mogelijk om het certificaat via de post op te vragen. Daarvoor bel je vanuit Vlaanderen naar het nummer 078/78.78.50. In Brussel is er het nummer 02/214.19.19. Inwoners van Wallonië kunnen terecht op 071/31.34.93. Hou wel rekening met een wachttijd tussen de bestelling en de ontvangst van de certificaten.
Het is ook mogelijk om het certificaat via de post op te vragen. Daarvoor bel je vanuit Vlaanderen naar het nummer 078/78.78.50. In Brussel is er het nummer 02/214.19.19. Inwoners van Wallonië kunnen terecht op 071/31.34.93. Hou wel rekening met een wachttijd tussen de bestelling en de ontvangst van de certificaten.
Dat hebben we is voor te reizen ! Voor evenementen is het ander dan noemt safe covid ticket. Dat zou je via een telefoon waar dan code op staat moeten laten zien. Word het groen is het goed. Dus volgens mij is dit digitaal hoor.Fiero67 wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 9:39 pmDit is wat ik op de site kon vinden:
Neen hoor. Dit heb ik ook gevonden:Carlke wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 10:10 pmDat hebben we is voor te reizen ! Voor evenementen is het ander dan noemt safe covid ticket. Dat zou je via een telefoon waar dan code op staat moeten laten zien. Word het groen is het goed. Dus volgens mij is dit digitaal hoor.Fiero67 wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 9:39 pmDit is wat ik op de site kon vinden:
Het Covid Safe Ticket bestaat ook in papieren vorm. U kunt dat document opvragen en downloaden via mijngezondheid.be, MyHealthViewer.be of Mijnburgerprofiel.be. Een andere optie is om (in Vlaanderen) te bellen naar het nummer 078/78.78.50, maar dan moet u wel wat geduld oefenen voor verzending via de post.
Ik werk op de post dus dat komt goedFiero67 wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 10:35 pmNeen hoor. Dit heb ik ook gevonden:Carlke wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 10:10 pmDat hebben we is voor te reizen ! Voor evenementen is het ander dan noemt safe covid ticket. Dat zou je via een telefoon waar dan code op staat moeten laten zien. Word het groen is het goed. Dus volgens mij is dit digitaal hoor.Fiero67 wrote: ↑Tue Jul 20, 2021 9:39 pmDit is wat ik op de site kon vinden:
Het Covid Safe Ticket bestaat ook in papieren vorm. U kunt dat document opvragen en downloaden via mijngezondheid.be, MyHealthViewer.be of Mijnburgerprofiel.be. Een andere optie is om (in Vlaanderen) te bellen naar het nummer 078/78.78.50, maar dan moet u wel wat geduld oefenen voor verzending via de post.

-
Die video's over de fans zijn heel mooi gedaan vind ik. Ik sakker soms wel eens over de communicatie vanuit de club maar als het goed is mag het ook wel eens gezegd worden.
Die van gisteren vond ik prachtig. Heel mooi gedaan, inderdaad.KLSK190630 wrote: ↑Thu Jul 22, 2021 9:40 pmDie video's over de fans zijn heel mooi gedaan vind ik. Ik sakker soms wel eens over de communicatie vanuit de club maar als het goed is mag het ook wel eens gezegd worden.
De Van Lommelse verlengen hun verbintenis als hoofdsponsor. Een beetje een cringe filmpje, maar nog wel mee gelachen
goed voor de club! Anderzijds zou wat nieuw bloed als sponser ook niet slecht zijn.

het vaccinatiecertificaat = covis safe ticket en papieren versie is oke volgens de info van de overheid
Zou erg zijn moest het papieren niet tellen. Niet iedereen heeft smartphone of ifone ! Ik zal het ook met papieren doen mijn smartfone staan al veel app op ! Iheb die gekocht om te bellen sms en en soms internet te hebben. Dus niet veel geheugen !