Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zou mij toch niet verwonderen mocht hij slagen...
Het zal toch niet waar zijn dat dat de reden is waarom er nog niets kon gecommuniceerd worden zeker ?
Laat hem weg alstublieft, één seizoen ergernis was echt wel genoeg.
Formerly known as Lisp-boy
Zou me wat raar lijken: denk dat ze eerder voor 1 ervaren / 1 jongere zouden kiezen (in dit geval PDS).
Lierse K. nam afscheid van Flor Van den Eynden maar andere tester Jordi Liongola krijgt de komende oefenmatchen alsnog de kans de sportieve staf helemaal te overtuigen.
Maar nog altijd geen nieuws over rechsback
word ongeduldig
Toch een noodzaak...
Jellert trekt naar Helmond Sport.
Ik vond van Genechten gene slechte speler. Sorry maar ik vond hem van hetzelfde niveau als bv de andere jonge gasten zoals bv Gillekens. Maar dat is nu eenmaal voetbal de ene krijgt de kans om te groeien en de andere krijgt weinig krediet.Tokky89 wrote:Amai , kan in eerste klasse niks gaan doen en dan nog bij Genk. Werkt hard maar daar blijft het bij . Bijna geen techniek,veel te houterig.
We zien wel.
Michel20 wrote: Sun Jul 18, 2021 4:35 pmIk vond van Genechten gene slechte speler. Sorry maar ik vond hem van hetzelfde niveau als bv de andere jonge gasten zoals bv Gillekens. Maar dat is nu eenmaal voetbal de ene krijgt de kans om te groeien en de andere krijgt weinig krediet.Tokky89 wrote:Amai , kan in eerste klasse niks gaan doen en dan nog bij Genk. Werkt hard maar daar blijft het bij . Bijna geen techniek,veel te houterig.
We zien wel.
Michel20 wrote: Sun Jul 18, 2021 4:38 pmMichel20 wrote: Sun Jul 18, 2021 4:35 pmIk vond van Genechten geen slechte speler. Sorry maar ik vond hem van hetzelfde niveau als bv de andere jonge gasten zoals bv Gillekens. Maar dat is nu eenmaal voetbal de ene krijgt de kans om te groeien en de andere krijgt weinig krediet.Tokky89 wrote:
Amai , kan in eerste klasse niks gaan doen en dan nog bij Genk. Werkt hard maar daar blijft het bij . Bijna geen techniek,veel te houterig.
We zien wel.