Voorbereiding seizoen 2021-2022
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022
Van op de FB:
Na drie intensieve trainingsweken volgen de Pallieters deze week een individueel loopprogramma. Vanaf maandag 12/07 zal er opnieuw getraind worden in Oosterwijk, en staat er op 18/07 een oefenwedstrijd achter gesloten deuren tegen Club Brugge K.V. op het programma.
#VOORBEREIDING #COYY
Na drie intensieve trainingsweken volgen de Pallieters deze week een individueel loopprogramma. Vanaf maandag 12/07 zal er opnieuw getraind worden in Oosterwijk, en staat er op 18/07 een oefenwedstrijd achter gesloten deuren tegen Club Brugge K.V. op het programma.
#VOORBEREIDING #COYY
Voor wat is dat goed achter gesloten deuren ?Eric wrote: ↑Mon Jul 05, 2021 6:28 pmVan op de FB:
#VOORBEREIDING #COYY
Zal wel op vraag zijn van Brugge neem ik aan.Carlke wrote: ↑Mon Jul 05, 2021 9:27 pmVoor wat is dat goed achter gesloten deuren ?Eric wrote: ↑Mon Jul 05, 2021 6:28 pmVan op de FB:
#VOORBEREIDING #COYY
Deinze met 6-2 verloren van Union.
De match tegen willem II op 24 juli zal voorzien worden van een livestream door onze Hollandse vrienden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zal zeker kijken. Laat iets weten waar ? Groetjes.
Je zal dit kunnen bekijken via het youtube kanaal van Willem II;
https://www.youtube.com/user/WillemII/featured
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik vind jullie een schitterende club. Jullie komen zeker terug. Maar een beetje geduld. Als ik kom kijken kom ik naar jullie toe. Groetjes!!