Challenger Pro League
Re: Proximus league
Stel dat ze niet starten ik zeg wel stel, dan zou de bond beter geld eisen van die Pipo s
Missen door zoiets mogelijks 2 thuismatchen. Dat voel je toch wel denk ik.
Had het nu vooral op Virton. Van Moeskroen ga ik er nog wel vanuit dat die een elftal gaan kunnen opstellen

-
Is indien moeskroen en virton niet spelen, een abo het voordeeligste voor een volwassene? Iemand een idee van de prijzen?
Zou er echt wel vanuit gaan dat Moeskroen gewoon kan spelen hoor. Geen idee van de prijzen: hangt er vooral af van hoeveel ge kunt gaan. Denk dat meeste mensen een abo eerder 'symbolisch' doen.KLSK190630 wrote: ↑Fri Jul 02, 2021 11:22 amIs indien moeskroen en virton niet spelen, een abo het voordeeligste voor een volwassene? Iemand een idee van de prijzen?
Moeskroen komt wel goed zouden bezig zijn met andere Franse club bordeaux blijkbaar.Flor wrote: ↑Fri Jul 02, 2021 3:59 pmZou er echt wel vanuit gaan dat Moeskroen gewoon kan spelen hoor. Geen idee van de prijzen: hangt er vooral af van hoeveel ge kunt gaan. Denk dat meeste mensen een abo eerder 'symbolisch' doen.KLSK190630 wrote: ↑Fri Jul 02, 2021 11:22 amIs indien moeskroen en virton niet spelen, een abo het voordeeligste voor een volwassene? Iemand een idee van de prijzen?
Bordeaux degradeerd vanwege geldgebrek
Pronostiekje van de eindstand:
1. Westerlo
2. Deinze
3. Lommel
4. WB
5. Moeskroen
6. Lierse
7. RWDM
8. Virton