Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
De kalender voor 1B is bekend gemaakt! Lierse opent de eerste speeldag van de competitie met een verplaatsing naar Deinze.
Zeker geen sinecure, maar een openingsspeeldag is hoe dan ook een nerveuze bedoeling. Misschien kunnen we toch nog een puntje naar Lier meenemen!
Zeker geen sinecure, maar een openingsspeeldag is hoe dan ook een nerveuze bedoeling. Misschien kunnen we toch nog een puntje naar Lier meenemen!
Re: Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
Laat maar komen!!
Geen makkie, Deinze won altijd met de hakken over de sloot het zou nu wel eens anders kunnen uitdraaien LK is danig versterkt en een eerste match is altijd aftasten etc...
Inderdaad. Zou mooi zijn als we meteen kunnen stunten! Ik kan niet wachten. Ook die eerste thuismatch. Zin in! Sneu dat Virton (als tweede match) vermoedelijk meteen forfait wordt..
Brughmans mist de competitiestart na een blessure tegen Brugge.
Tegen bonkige spitsen als De Belder en Mertens zou ik toch Schuermans durven zetten. Is traag, maar zou met de kop wel wat moeten kunnen. Nu, om diezelfde reden zou ook Scott een rijtje naar achter kunnen.
Het is augustus! De competitiestart nadert met rasse schreden. Ik neem aan dat we naar dit soort type-elftal gaan evolueren:
----- ------Hakim -----
Yagan----Maes ----S. Limbombe
---- Scott -- Van Acker --------
Laes -- Gillekens -- Schuer -- PDS
-----------De Smet ------------
Iemand daar andere suggesties voor?
----- ------Hakim -----
Denk dat dit de elf gaat worden toch hopen op nog een cv en rechtsachter zitten we veel te krap!KRKN wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 1:20 pmHet is augustus! De competitiestart nadert met rasse schreden. Ik neem aan dat we naar dit soort type-elftal gaan evolueren:
----- ------Hakim -----