Stadion
Re: Stadion
Iemand nog iets opgevangen hierover?
Zou samenhangen met het dossier van de Hoge Velden. Naar wat ik gehoord heb, zou Lierse zijn claim op het gebruik van (een deel) van die velden willen laten vallen, wat Lyra dan toelaat om daar een stadion op te bouwen, wanneer het stadiondossier dat Lierse zelf heeft ook goedgekeurd zou worden door het stadsbestuur. En naar wat ik ook gehoord heb, is dat er op relatief korte termijn witte rook zou kunnen komen.
Zo zouden alle partijen tevreden zijn: de stad, Lierse en Lyra.
Zo zouden alle partijen tevreden zijn: de stad, Lierse en Lyra.
-
Stadiondossier lijkt mij nog wel geblokkeerd te kunnen worden door buurtbewoners. Mijn inziens lijkt het veel te groot voor wat die buurt aankan.
Heb ik ook schrik van, al kan het wel in hun eigen voet schieten worden. Die buurt kan echt wel een opfrissing gebruiken.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 8:32 amStadiondossier lijkt mij nog wel geblokkeerd te kunnen worden door buurtbewoners. Mijn inziens lijkt het veel te groot voor wat die buurt aankan.
Hopelijk snel communicatie en een tijdlijn!
-
Het project lijkt mij te groot voor in die buurt. Bovendien kan het bijna niet anders dat men onder het veld de ruimte wilt gebruiken voor parking zoals op Stayen. Zeker als je volk parking wil geven die naar de fitness, cinema en supermarkt willen.Flor wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 12:57 pmHeb ik ook schrik van, al kan het wel in hun eigen voet schieten worden. Die buurt kan echt wel een opfrissing gebruiken.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 8:32 amStadiondossier lijkt mij nog wel geblokkeerd te kunnen worden door buurtbewoners. Mijn inziens lijkt het veel te groot voor wat die buurt aankan.
Maw krijg je sowieso een kunstgrasveld en vraag ik mij af hoe ze regenwater dan gaan afvoeren.
Bij elke grote plensbui is het in die buurt nu al prijs.
Een ander probleem lijkt mij dat je er geen pakweg schoenwinkel daar mag installeren. Ik kan mij iets herinneren dat het stadsbestuur een paar jaar terug dit heeft ingevoerd om zo eerst meer winkels terug in de binnenstad te krijgen.
- Justhomuch
Bijna alle eigendommen aan de kant van dat kerkje zijn al verkocht, is enkel nog een krot waar een oud vrouwtje woont die moeilijk doet.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 4:33 pmHet project lijkt mij te groot voor in die buurt. Bovendien kan het bijna niet anders dat men onder het veld de ruimte wilt gebruiken voor parking zoals op Stayen. Zeker als je volk parking wil geven die naar de fitness, cinema en supermarkt willen.Flor wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 12:57 pmHeb ik ook schrik van, al kan het wel in hun eigen voet schieten worden. Die buurt kan echt wel een opfrissing gebruiken.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 8:32 amStadiondossier lijkt mij nog wel geblokkeerd te kunnen worden door buurtbewoners. Mijn inziens lijkt het veel te groot voor wat die buurt aankan.
Maw krijg je sowieso een kunstgrasveld en vraag ik mij af hoe ze regenwater dan gaan afvoeren.
Een ander probleem lijkt mij dat je er geen pakweg schoenwinkel daar mag installeren. Ik kan mij iets herinneren dat het stadsbestuur een paar jaar terug dit heeft ingevoerd om zo eerst meer winkels terug in de binnenstad te krijgen.
Wij komen áltijd terug!
-
Ah en de rest van de Lispersteenweg kan niet moeilijk doen?Justhomuch wrote: ↑Fri Jun 25, 2021 5:57 pmBijna alle eigendommen aan de kant van dat kerkje zijn al verkocht, is enkel nog een krot waar een oud vrouwtje woont die moeilijk doet.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 4:33 pmHet project lijkt mij te groot voor in die buurt. Bovendien kan het bijna niet anders dat men onder het veld de ruimte wilt gebruiken voor parking zoals op Stayen. Zeker als je volk parking wil geven die naar de fitness, cinema en supermarkt willen.
- Justhomuch
Van wat ik hoor van een buurtbewoner is het al zo goed als in kannen en kruiken? Kan nog altijd protest komen he al denk ik wel dat het daar al te laat voor is dan?Thomas1906 wrote: ↑Fri Jun 25, 2021 9:29 pmAh en de rest van de Lispersteenweg kan niet moeilijk doen?Justhomuch wrote: ↑Fri Jun 25, 2021 5:57 pmBijna alle eigendommen aan de kant van dat kerkje zijn al verkocht, is enkel nog een krot waar een oud vrouwtje woont die moeilijk doet.Thomas1906 wrote: ↑Wed Jun 23, 2021 4:33 pm
Het project lijkt mij te groot voor in die buurt. Bovendien kan het bijna niet anders dat men onder het veld de ruimte wilt gebruiken voor parking zoals op Stayen. Zeker als je volk parking wil geven die naar de fitness, cinema en supermarkt willen.
Wij komen áltijd terug!
Ik vrees dat het nooit te laat is om moeilijk te doen.
Ik heb in Deurne gewoond vlakbij Makro e.d.
Toen ze de tramlijn doortrokken van het Wim Saerensplein naar het shoppingcenter in Wijnegem hebben de werken daar ook maanden stilgelegen vanwege 1 buurtbewoner.
Die mens heeft daar erg veel spijt van gehad achteraf denk ik, want die was niet zo populair bij de rest van de buurt aangezien alles al opgebroken lag.
Ik heb in Deurne gewoond vlakbij Makro e.d.
Toen ze de tramlijn doortrokken van het Wim Saerensplein naar het shoppingcenter in Wijnegem hebben de werken daar ook maanden stilgelegen vanwege 1 buurtbewoner.
Die mens heeft daar erg veel spijt van gehad achteraf denk ik, want die was niet zo populair bij de rest van de buurt aangezien alles al opgebroken lag.
Het lijkt me dat de verbouwing van het stadion de buurt alleen maar kan opwaarderen.
De buurt kan er alleen maar van profiteren...
De buurt kan er alleen maar van profiteren...