Voorbereiding seizoen 2021-2022

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Lipser
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022

Post by Lipser » Fri Jun 18, 2021 3:21 pm

Axassin wrote:
Fri Jun 18, 2021 2:45 pm
Lipser wrote:
Fri Jun 18, 2021 2:14 pm
Ik probeer al een een paar dagen om tickets te kopen via het supportersverbond maar tevergeefs. Ben geen lid van een supportersclub en wens dat ook niet te worden. Ik volg alle wedstrijden van onze club. Ook op verplaatsing, maar heb wel het gevoel als tweederangssupporter te worden aanzien. Zal daarover ook nadenken als ik de vraag krijg om mijn business kaarten te hernieuwen.
Ik begrijp de frustratie. Maar is het niet logisch gezien het weinig aantal tickets, dat mensen die betalen voor hun lidmaatschap van een supportersclub om te voorzien in hun verplaatsingen hier voorrang krijgen? Ze moeten ergens de lijn trekken hé. 300 te verdelen tickets over 10(?) supportersclubs, da's echt weinig.

De huidige tijden en de daarbij horende beperkingen maken het niet gemakkelijk. In normale tijden lijkt er mij op dat vlak nooit een probleem, of wel?
Awel se, ik vind dat niet normaal. Ik betaal xxx Euro/jaar aan socio/business tickets. Meer dan de meeste supporters betalen, maar geen probleem. Maar dat je dan achteruit gesteld wordt omdat je geen lid bent van een supportersclub, terwijl ik bijna alle verplaatsingen ook mee maak - met eigen vervoer - dat gaat er bij niet in. Zeker niet omdat het supportersverbond via hun eigen MSN - kanaal al een paar dagen stokindisch doof en stom blijkt te zijn. en ah jah, ik geraak ook niet via "bevriende" connecties aan tickets, zoals Axassin misschien wel.
Dit maakt me dus pisnijdig.
Volgende keer dat ik Axassin nog eens trakteer in de socio of business, zal ik daar zeker aan denken

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Fri Jun 18, 2021 4:39 pm

Dat werkt langs twee kanten he, stel ze geven jou een ticket en iemand met een lidkaart van de suppclub niet, dan zal die daar ook niet mee kunnen lachen. Van de club uit is het (in mijn ogen) 100% te begrijpen dat de suppclubs voorang krijgen. Die zorgen namelijk voor veel zichtbaarheid en dragen bij aan de 'verspreiding' van de Lierse.

Axassin

Post by Axassin » Fri Jun 18, 2021 5:27 pm

Lipser wrote:
Fri Jun 18, 2021 3:21 pm
Axassin wrote:
Lipser wrote:
Ik probeer al een een paar dagen om tickets te kopen via het supportersverbond maar tevergeefs. Ben geen lid van een supportersclub en wens dat ook niet te worden. Ik volg alle wedstrijden van onze club. Ook op verplaatsing, maar heb wel het gevoel als tweederangssupporter te worden aanzien. Zal daarover ook nadenken als ik de vraag krijg om mijn business kaarten te hernieuwen.
Ik begrijp de frustratie. Maar is het niet logisch gezien het weinig aantal tickets, dat mensen die betalen voor hun lidmaatschap van een supportersclub om te voorzien in hun verplaatsingen hier voorrang krijgen? Ze moeten ergens de lijn trekken hé. 300 te verdelen tickets over 10(?) supportersclubs, da's echt weinig.

De huidige tijden en de daarbij horende beperkingen maken het niet gemakkelijk. In normale tijden lijkt er mij op dat vlak nooit een probleem, of wel?
Awel se, ik vind dat niet normaal. Ik betaal xxx Euro/jaar aan socio/business tickets. Meer dan de meeste supporters betalen, maar geen probleem. Maar dat je dan achteruit gesteld wordt omdat je geen lid bent van een supportersclub, terwijl ik bijna alle verplaatsingen ook mee maak - met eigen vervoer - dat gaat er bij niet in. Zeker niet omdat het supportersverbond via hun eigen MSN - kanaal al een paar dagen stokindisch doof en stom blijkt te zijn. en ah jah, ik geraak ook niet via "bevriende" connecties aan tickets, zoals Axassin misschien wel.
Volgende keer dat ik Axassin nog eens trakteer in de socio of business, zal ik daar zeker aan denken
Geen idee hoe ik dat laatste moet interpreteren. Ik heb trouwens geen tickets, nog nooit gratis tickets voor oefenmatchen gehad trouwens.

Hun non-communicatie valt niet goed te praten, maar geen idee wat ik u daar verkeerd mee gedaan heb.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Lipser

Post by Lipser » Fri Jun 18, 2021 10:53 pm

Axassin wrote:
Fri Jun 18, 2021 5:27 pm
Lipser wrote:
Fri Jun 18, 2021 3:21 pm
Axassin wrote:

Geen idee hoe ik dat laatste moet interpreteren. Ik heb trouwens geen tickets, nog nooit gratis tickets voor oefenmatchen gehad trouwens.

Hun non-communicatie valt niet goed te praten, maar geen idee wat ik u daar verkeerd mee gedaan heb.
Was misschien wat te voortvarend jegens Axassin - ik heb trouwens nergens gesproken over GRATIS tickets, alleen dat het voor sommigen gemakkelijker is om aan tickets te geraken dan voor anderen.

Lang verhaal kort: ik zal mijn socio/business dan maar niet vernieuwen, omdat ik te gierig ben om 5 euro lidgeld te betalen aan een supportersclub die me niet interesseert en waar ik niet mee met de bus op verplaatsing ga. Net omdat ik van mijn persoonlijke vrijheid houdt en me niet niet wil binden aan de ene of de andere.

Het supportersverbond blijft trouwens oostindisch doof - en vooral stom.

Eric

Post by Eric » Sun Jun 20, 2021 10:18 am

Lipser wrote:
Ik snap uw frustratie daar ergens wel in. Ik volg Axassin dat je een lijn moet trekken, maar een abo zou ik een 'logischere' lijn vinden om te trekken dan het al dan niet lid zijn van een supportersclub.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jun 21, 2021 10:04 am

Lipser, ik zie net verschijnen dat er op het Lisp vandaag nog te koop zijn, mocht je er nog graken. Hope it helps!

Lipser

Post by Lipser » Mon Jun 21, 2021 11:09 am

KRKN wrote:
Mon Jun 21, 2021 10:04 am
Lipser, ik zie net verschijnen dat er op het Lisp vandaag nog te koop zijn, mocht je er nog graken. Hope it helps!
Net afgehaald. Dus toch naar de match. Wat mijn mening over ticket verdeling niet verandert trouwens

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 21, 2021 11:49 am

Lipser wrote:
Mon Jun 21, 2021 11:09 am
KRKN wrote:
Net afgehaald. Dus toch naar de match. Wat mijn mening over ticket verdeling niet verandert trouwens
Hopsa. Kan er nadien een klein verslagje af? 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Mon Jun 21, 2021 1:29 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 21, 2021 11:49 am
Lipser wrote:
KRKN wrote:
Inderdaad! Een diepte-analyse met de sterktes & zwaktes van elke nieuwe speler 8-)

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 21, 2021 4:35 pm

KRKN wrote:
Mon Jun 21, 2021 1:29 pm
Axassin wrote:
Mon Jun 21, 2021 11:49 am
Lipser wrote:

Inderdaad! Een diepte-analyse met de sterktes & zwaktes van elke nieuwe speler 8-)
Zwaktes tegen een ploeg als hooikt en Zandhoven ga je moeilijk vinden denk ! Stuur ze dan maar weg 😄

Post Reply