Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Dury weg bij ZW, zal toch zeer doen bij die mens denk ik.
Wij komen áltijd terug!
2..... Toch denk ik dat hij vlug iets anders gaat vinden .Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 02, 2021 9:24 pmDury weg bij ZW, zal toch zeer doen bij die mens denk ik.
- Justhomuch
Denk dat hij wel emotioneel met zw verbonden zal blijven voor de rest van zijn, ongeacht welke successen er nog volgen.Carlke wrote: ↑Wed Jun 02, 2021 10:01 pm2..... Toch denk ik dat hij vlug iets anders gaat vinden .Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 02, 2021 9:24 pmDury weg bij ZW, zal toch zeer doen bij die mens denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Ik vind dat jammer. Zijn verhaal is toch een beetje een unicum in België. Vond dat wel mooi.Justhomuch wrote: ↑Wed Jun 02, 2021 9:24 pmDury weg bij ZW, zal toch zeer doen bij die mens denk ik.
Clement contract van onbepaalde duur bij Brugge. Straffe zet. Zal de fans wel enthousiast maken.
-
Direct er vanaf zijn is heel kort door de bocht hé! Ofwel moet Clément zijn termijn uitdoen, ofwel moet Club een vergoeding betalen ter compensatie als hij onmiddelijk ermee stopt. Maar er 'zomaar' vanaf geraken lukt niet met dit soort contract. Is net hetzelfde als een contract voor onbepaalde duur waarmee jij en ik werken namelijk. Ofwel termijn uitdoen, ofwel moet de werkgever compensatie betalen ter waarde van de termijn die je zou moeten uitdoen.
Er is inderdaad wel altijd iets voorzien qua opzeg. (termijn en vergoeding)Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 12:12 pmHeu leg dat eens uit? Is een vast statuut in het bedrijfwereldje met steeds een opzegvergoeding voor de werkgever.
Maar wel stukken goedkoper te verbreken dan een contract voor bepaalde duur.
Het contract is net getekend dus officieel begint hij nu als het niet werkt ontslagen ze hem wat is dan zijn opzet , toch maar paar weken niet ?BB666 wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 4:26 pmEr is inderdaad wel altijd iets voorzien qua opzeg. (termijn en vergoeding)Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Jun 07, 2021 12:12 pmHeu leg dat eens uit? Is een vast statuut in het bedrijfwereldje met steeds een opzegvergoeding voor de werkgever.
Maar wel stukken goedkoper te verbreken dan een contract voor bepaalde duur.