Was de stem die van Lucas Van Den Eynde? Ik had al gehoord dat hij een Lierse supporter is. Goed dat we ook eens bekend figuur hebben die wil tonen dat hij Lierse fan is.
Ik neem dus terug een abonnement
Ik pak er ook eentje! Wel nog aan het twijfelen over welke optie.Berrem schreef: di jun 01, 2021 9:04 am Ik vind deze compensatie nog wel meevallen. Maar iedereen zal daar zijn eigen interpretatie van maken vermoed ik. Ik vond het voor de start van het vorige seizoen ook behoorlijk naïef om te denken dat alle matchen met publiek zouden zijn. Men wist toen al dat een abonnement niet zonder risico was.
Was de stem die van Lucas Van Den Eynde? Ik had al gehoord dat hij een Lierse supporter is. Goed dat we ook eens bekend figuur hebben die wil tonen dat hij Lierse fan is.
Ik neem dus terug een abonnement![]()
De stem is idd die van Lucas Van den Eynde.Berrem schreef: di jun 01, 2021 9:04 am Was de stem die van Lucas Van Den Eynde? Ik had al gehoord dat hij een Lierse supporter is. Goed dat we ook eens bekend figuur hebben die wil tonen dat hij Lierse fan is.
Amai, sterke catch.Lisp-boy schreef: di jun 01, 2021 12:14 pmDe stem is idd die van Lucas Van den Eynde.Berrem schreef: di jun 01, 2021 9:04 am Was de stem die van Lucas Van Den Eynde? Ik had al gehoord dat hij een Lierse supporter is. Goed dat we ook eens bekend figuur hebben die wil tonen dat hij Lierse fan is.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210601_93022626
Goh, meer voor kinderen toch wel. Niet dat ge u perse gaat vervelen, maar ge gaat er wel snel door zijn.Carlke schreef: di jun 01, 2021 6:20 pm Ik en ziggy verlengen ook weten wel niet welke optie. Is dat iets voor volwassenen robotland ? Pizza word ik niet happy van , en 5 euro dranktegoed oke kan er wel door. Bij optie 2 kunnen we meer drinken . Dus nog even denkwerk
![]()
Dus beter optie 2 dan als ik het goed begrijp ! Met drankwaarde zou je meer zijn ?KRKN schreef: di jun 01, 2021 11:51 pmGoh, meer voor kinderen toch wel. Niet dat ge u perse gaat vervelen, maar ge gaat er wel snel door zijn.Carlke schreef: di jun 01, 2021 6:20 pm Ik en ziggy verlengen ook weten wel niet welke optie. Is dat iets voor volwassenen robotland ? Pizza word ik niet happy van , en 5 euro dranktegoed oke kan er wel door. Bij optie 2 kunnen we meer drinken . Dus nog even denkwerk
![]()
Ik verleng ook een dezer dagen. Hopelijk zijn ze transparant in aantal abo's!