Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Fri May 21, 2021 4:49 pm

Nog een drie-vier inkomende transfers is nog nodig en het huiswerk is af terwijl Beveren-Moeskroen en vooral Virton nog volop aan de bak moeten en het zal snel dag zijn hoor...

Flor

Post by Flor » Fri May 21, 2021 4:53 pm

ozzy105 wrote:
Fri May 21, 2021 4:49 pm
Nog een drie-vier inkomende transfers is nog nodig en het huiswerk is af terwijl Beveren-Moeskroen en vooral Virton nog volop aan de bak moeten en het zal snel dag zijn hoor...
Zoveel gaan het er niet zijn, Ozzy.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Fri May 21, 2021 4:56 pm

Nog één denk ik, een rechtsback die ook op de rechtsbuiten zal moeten kunnen postvatten.

Ik vermoed dat ze daarvoor naar Swers van Seraing kijken maar die kan in 1A aan de slag.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri May 21, 2021 5:08 pm

Flor wrote:
Fri May 21, 2021 4:53 pm
ozzy105 wrote:
Fri May 21, 2021 4:49 pm
Zoveel gaan het er niet zijn, Ozzy.
Rechtsachter, nummer 10 ontbreekt en nog een spits... Niet overbodig hoor! Met Naessens en Hakim zit je toch wat dunnetjes voor een gans seizoen!

Carlke

Post by Carlke » Fri May 21, 2021 5:22 pm

Op zich is Schuurmans goede transfer als hij niveau voor blessure haalt ! Ik had liever Dario van den buis zien komen, maar zoals gezegd als hij niveau terug haalt kan ik leven met zijn transfer !

Lipser

Post by Lipser » Fri May 21, 2021 9:15 pm

Schuurmans is voetballend geen topper en dus missen we nog altijd iemand die achteraan kan uitvoetballen en mee inschuiven. Langs de andere kant halen we wel wat ervaring en gestalte in huis. De jaren dat wij de klein duimpjes op het veld waren, lijken wel voorbij. Kan er mee leven, maar als we het voetballend vermogen niet hebben in de verdediging, moeten we toch op de "6" nog wat bij krijgen. Aanvallers hebben is niet voldoende, de bal moet er nog geraken ook.

Axassin

Post by Axassin » Fri May 21, 2021 9:28 pm

Lipser wrote:
Fri May 21, 2021 9:15 pm
Schuurmans is voetballend geen topper en dus missen we nog altijd iemand die achteraan kan uitvoetballen en mee inschuiven. Langs de andere kant halen we wel wat ervaring en gestalte in huis. De jaren dat wij de klein duimpjes op het veld waren, lijken wel voorbij. Kan er mee leven, maar als we het voetballend vermogen niet hebben in de verdediging, moeten we toch op de "6" nog wat bij krijgen. Aanvallers hebben is niet voldoende, de bal moet er nog geraken ook.
Ik vond gillekes voetballend eigenlijk echt wel dik ok. Zelfs op RB viel die niet uit de toen. Thibaut van Acker kan daarnaast best ook wel wat voetballen op de 6 hoor.

De maturiteit in het team gaat een hemelsbreed verschil zijn met dit seizoen en gaat volgens mij ook écht het verschil maken.

Voor mij moet er echt nog wel een flank bij en een rechtsback, daar hebben we immers alleen Pieter. Als ze daar nog in slagen, hebben we een krap maar mooi geheel op papier.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Netzer

Post by Netzer » Fri May 21, 2021 10:56 pm

Axassin wrote:
Fri May 21, 2021 9:28 pm
Voor mij moet er echt nog wel een flank bij en een rechtsback, daar hebben we immers alleen Pieter. Als ze daar nog in slagen, hebben we een krap maar mooi geheel op papier.
Inderdaad krap, veel te krap.
Er moet zeker nog een spits bij, Naessens en Abdallah is niet genoeg, zeker als je weet dat Naessens medisch gezien echt wel een risico is EN dat hij allerminst een goalgetter is. Op het middenveld mag ook nog een "nr 10" bij komen, die hebben we dus naar mijn mening niet. Ook een rechtsback is nog een absolute must en op de flanken mag ook nog iets extra bij komen. Zelfs voor de centrale verdediging mag nog een backup komen om goed te zijn.
We hebben een prima ploeg als er nog een rechtsback komt, maar we moeten toch oppassen dat we bij eventuele schorsingen en blessures niet teveel verzwakt gaan zijn en dat gevoel heb ik nu wel. De kern is momenteel niet breed genoeg om echt competitief te zijn.
Formerly known as Lisp-boy

Zovko

Post by Zovko » Sat May 22, 2021 9:13 am

Lisp-boy wrote:
Fri May 21, 2021 10:56 pm
Axassin wrote:
Er moet zeker nog een spits bij, Naessens en Abdallah is niet genoeg, zeker als je weet dat Naessens medisch gezien echt wel een risico is EN dat hij allerminst een goalgetter is. Op het middenveld mag ook nog een "nr 10" bij komen, die hebben we dus naar mijn mening niet. Ook een rechtsback is nog een absolute must en op de flanken mag ook nog iets extra bij komen. Zelfs voor de centrale verdediging mag nog een backup komen om goed te zijn.
We hebben een prima ploeg als er nog een rechtsback komt, maar we moeten toch oppassen dat we bij eventuele schorsingen en blessures niet teveel verzwakt gaan zijn en dat gevoel heb ik nu wel. De kern is momenteel niet breed genoeg om echt competitief te zijn.
Dat gaan ze nooit doen. De Schryver is een 10 en Maes kan daar ook spelen. Ze hebben bewust gekozen voor een krappe kern met spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen. En dan aanvullen met goeie jongeren. Ik denk voor de flank dat er nog een type watt gaat bijkomen. Was vroeger bij ons diepe spits maar speelt nu vanop de flank. Mss Tony zelf wel want liked alles van de club tegenwoordig. Houden ze hem achter de hand op de abo-campangne te openen??

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat May 22, 2021 9:40 am

Zovko wrote:
Sat May 22, 2021 9:13 am
Lisp-boy wrote:
Fri May 21, 2021 10:56 pm
Axassin wrote:
Dat gaan ze nooit doen. De Schryver is een 10 en Maes kan daar ook spelen. Ze hebben bewust gekozen voor een krappe kern met spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen. En dan aanvullen met goeie jongeren. Ik denk voor de flank dat er nog een type watt gaat bijkomen. Was vroeger bij ons diepe spits maar speelt nu vanop de flank. Mss Tony zelf wel want liked alles van de club tegenwoordig. Houden ze hem achter de hand op de abo-campangne te openen??
Reageerde zelfs op de laatste instagram post :o

Post Reply