Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ik zou toch eerder voor Watt gaan, gaat volk op afkomen denk ik, en past perfect in de tacktiek van de coach. Is tov petrov en placca tenminste een afwerker.
Is inderdaad wel iemand die voor wat abo's zou zorgen. Ben benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 17, 2021 9:59 pmIk zou toch eerder voor Watt gaan, gaat volk op afkomen denk ik, en past perfect in de tacktiek van de coach. Is tov petrov en placca tenminste een afwerker.
Kan ook zijn dat hij te veel vraagt hé zijn statistieken zijn wel heel goed, dus zal nog wel aanbiedingen gehad hebben !
Ik voel het: ten laatste morgen krijgen we er nog een transfer bij 

-
uit goede bronnen deze week 2 inkomende tranfers
Hopla, horen we graag. Op 2 transfers na is ons huiswerk dan al af en dit op een 3 weken voor de eerste training. Het is al anders geweest.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Onze nieuwe spits Hakim is intussen officieel nieuws geworden. De bewuste bronnen zijn dus betrouwbaar.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.